قاچاق آرد با پوشش کود شیمیایی در گیلان


قاچاق آرد با پوشش کود شیمیایی در گیلان

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از کشف بیش از سه تن آرد قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو باری نیسان در ایست و بازرسی چابکسر خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با اعلام اینکه برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودسر به صورت مستمر از سوی پلیس انجام می‌شود، اظهار کرد: امروز تنگ‌شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گیلان، وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان حامل کود حیوانی مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، سه تن و ۴۰ کیلوگرم آرد قاچاق که در پوشش حمل کود حیوانی مخفی و در حال حمل بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از تشکیل پرونده برای متهم ۴۳ ساله در این خصوص و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را بیش از ۳۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از تمامی امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان است.

توقیف کامیون حامل ۹ کیلو موادمخدر در تالش

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی تالش از کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر سنتی و صنعتی در بازرسی از یک دستگاه کامیون و دستگیری ۲ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی با بیان اینکه در پی دریافت خبر تردد یک دستگاه کامیون حامل موادمخدر از سمت یکی از استان‌های مرکزی به سمت شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پلیس با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، خودرو موردنظر را در محور مواصلاتی اسالم - تالش شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف ۶ کیلوگرم شیشه، ۲ کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم هروئین که به صورت ماهرانه‌ای در این خودرو جاساز شده بود با همکاری مرزبانی استان گیلان خبر داد و گفت: در این خصوص متهمان ۲۱ و ۴۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف نوشیدنی‌های قاچاق در خشکیجار رشت

همچنین بنا به گزارش دیگری، فرمانده‌ انتظامی شهرستان رشت از کشف پنج هزار قوطی انواع نوشیدنی خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو باری نیسان در بخش خشکبیجار خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش خشکبیجار حین گشت‌زنی و کنترل وسایل نقلیه عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، پنج هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا و ماءالشعیر خارجی فاقد هرگونه مجوز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام و بیان‌ کرد: در این خصوص متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دستگیری متهم به قتل عمدی در دشت آزادگان