روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد


اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه "روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: در عصر کنونی سازمان ها از شالوده ها و بنیان های اصلی اجتماع هستند که در رشد و بالندگی آن...

روابط عمومی نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد

اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه "روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

در عصر کنونی سازمان ها از شالوده ها و بنیان های اصلی اجتماع هستند که در رشد و بالندگی آن عوامل مختلفی نقش دارند. یکی از مهم ترین آن ها ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی است که در قالب روابط عمومی تجلی پیدا کرده است. روابط عمومی با فراهم کردن بستر ارتباط مناسب سازمان با مشتریان، نقش مهمی در حفظ شهرت و اعتبار سازمان دارد و می تواند با اطلاع رسانی مناسب، آشنایی با چالش های پیش روی سازمان و ارتباط مستقیم با جامعه هدف و ذی نفعان گام های ارزشمندی در راه تحقق اهداف سازمان بردارد.

نقش روابط عمومی در سازمان به ویژه سازمان های خدماتی از اهمیت والایی برخوردار است؛ چرا که کیفیت رابطه سازمان با مخاطبان و افکار عمومی جامعه‌ ارتباط مستقیمی با برنامه ها و اهداف سازمان دارد. در حقیقت روابط عمومی در رشد و افزایش رونق کسب ‌وکار، رشد و بالندگی سازمان نقش حیاتی دارد. اهمیت و ارزشمندی روابط عمومی به حدی است که بیست و هفتم اردیبهشت به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نام‌گذاری شده است تا هم از نقش سازنده آن در سازمان ها غفلت نشود و هم بهانه‌ای باشد تا از فعالان این حوزه تقدیر کرد.

این روز مهم را به همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی ها که در راه اطلاع رسانی مناسب و تعامل مثبت سازمان با مشتریان و ذی‌نفعان گام برمی‌دارند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سلامتی، تندرستی و بهروزی تمامی فعالان این عرصه را از خداوند متعال خواستارم.

اسماعیل للـه‌گانی

باران ایرمان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سود خالص "وسپهر" نسبت دوره مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش یافت