تخلیه منازل مجاور «کال هاشمیه» مشهد به دلیل خطر سیلاب / فعالیت مترو تا ساعت24


تخلیه منازل مجاور «کال هاشمیه» مشهد به دلیل خطر سیلاب / فعالیت مترو تا ساعت24

تسنیم: مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: حدود ۶ منزل مسکونی در مجاورت «کال آب بلوار هاشمیه» مشهد به منظور پیشگیری از بروز خطر احتمالی سیلاب تخلیه شدند. محمد شیخانی ‌اظهارداشت: ساکنان این منازل به سوله های بحران شهرداری مشهد هدایت شدند؛...

تخلیه منازل مجاور «کال هاشمیه» مشهد به دلیل خطر سیلاب / فعالیت مترو تا ساعت24
تسنیم: مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: حدود ۶ منزل مسکونی در مجاورت «کال آب بلوار هاشمیه» مشهد به منظور پیشگیری از بروز خطر احتمالی سیلاب تخلیه شدند.
محمد شیخانی ‌اظهارداشت: ساکنان این منازل به سوله های بحران شهرداری مشهد هدایت شدند؛ همچنین با دستور شهردار فعالیت خطوط قطار شهری مشهد برای امروز (جمعه) و فردا تا ساعت 24 تمدید شد و سازمان اتوبوسرانی نیز با تمام توان و ظرفیت خود به سرویس دهی مشغول خواهد بود.
مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد تاکیدکرد: با توجه به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر بارش‌های رگباری و احتمال وقوع سیلاب، شهروندان از تردد به مناطق ییلاقی و تفرجگاه ها به صورت جدی پرهیز کنند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم هشدار‌های هواشناسی، برخی از شهروندان در ارتفاعات بولوار نماز حضور دارند، از شهروندان تقاضا داریم از رفتن به تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری خودداری کنند و هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند؛ بارندگی طی امروز و فردا شدت خواهد داشت و امیدوارم با مشارکت مردم، بتوانیم روند خدمت رسانی خوبی را ارائه دهیم.
گفتنی است؛ هواشناسی خراسان رضوی با صدور هشدار وقوع سیل برای روزهای جمعه و شنبه در شهرستانهای مختلف این استان اعلام کرد: شهروندان از ترددهای غیر ضروری در جاده های استان و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند و در طول فعالیت این سامانه از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی و ورود به مناطق ییلاقی و گردشگری خودداری کنند.
شمار جان باختگان سیل چهارشنبه در این استان به هشت نفر افزایش یافته که از این تعداد 6 نفر مربوط به شهرستان مشهد است و ٢ نفر ساکن فریمان بودند.
لینک کوتاه کپی لینک


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرانه مصرف لبنیات در ایران چقدر است؟