تاکید حماس بر بازگشایی همه گذرگاه‌های زمینی در غزه


تاکید حماس بر بازگشایی همه گذرگاه‌های زمینی در غزه

به گزارش رکنا؛ از خبرگزاری سما فلسطین ، جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد که هرگونه راهی برای وارد کردن کمک‌ها، جایگزین بازگشایی همه گذرگاه‌های زمینی تحت نظارت فلسطین نخواهد بود. جنبش حماس...

به گزارش رکنا؛ از خبرگزاری سما فلسطین ، جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد که هرگونه راهی برای وارد کردن کمک‌ها، جایگزین بازگشایی همه گذرگاه‌های زمینی تحت نظارت فلسطین نخواهد بود.

جنبش حماس در این بیانیه بر مخالفت مجدد با هرگونه حضور نظامی از جانب هر قدرتی در نوار غزه تاکید کرد.

این بیانیه می‌افزاید: حماس و همه گروه‌های مقاومت بر حق ملت فلسطین برای دریافت کمک‌های مورد نیاز در سایه این فاجعه انسانی که اشغالگران با تجاوز خود به نوار غزه به بار آورده‌اند، تاکید می‌کنند.

آمریکا روز جمعه از افتتاح اسکله شناور در ساخل غزه و ارسال اولین محموله کمک‌ها با نظارت سازمان ملل خبر داد

آمریکا تاکید کرده که این اسکله موقت است و هیچ نظامی آمریکایی وارد غزه نخواهد شد.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.



تاکید حماس بر بازگشایی همه گذرگاه‌های زمینی در غزه

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نظر انیشتین در مورد خدا / خدا کیست؟!