واکنش حماس به یک ادعای دروغ


واکنش حماس به یک ادعای دروغ

یکی از رهبران جنبش حماس به ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر شناسایی جنازه سه اسرائیلی در غزه واکنش نشان داد.

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که در صورتی که ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر دستیابی به جنازه تعدادی از اسرای خود در غزه درست باشد، این موضوع نمی‌تواند دستاوردی برای اسرائیل به شمار رود.

الرشق ادامه داد که حتی در صورت درست بودن این ادعا، این موضوع نشان دهنده صدق وعده مقاومت است، مبنی بر اینکه دشمن صهیونیستی یا از طریق عملیات تبادل شرافتمندانه اسرای خود را آزاد می‌کند یا جنازه آنها را دریافت می‌کند.

وی تصریح کرد که این ادعاها تنها برای سرپوش گذاشتن بر شکست دشمن صهیونیستی در برابر جانفشانی‌های مقاومت و عناصر گردان‌های قدس و قسام در جبالیا و رفح و حی الزیتون مطرح شده است.

وی احتمال داد که جنازه‌هایی که رژیم صهیونیستی ادعای شناسایی و کشف آنها را دارد، احتمالاً مربوط به اسرایی است که پیش از این هدف حملات موشکی قرار گرفته و در زیر آوارها باقی مانده‌اند.

واکنش حماس به یک ادعای دروغ

این عضو ارشد حماس در عین حال تاکید کرد که این جنبش به روایت اشغالگران اطمینان ندارد و همواره معتقد است که سخن درست، همان چیزی است که عناصر مقاومت مطرح می کنند.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود مدعی شد که ارتش اسرائیل موفق شده جنازه سه تن از اسرائیلی‌هایی که در جشن روز ۷ اکتبر به هلاکت رسیده بودند را شناسایی کند و آنها را به اسرائیل بازگرداند.

وی که گویا از یک دستاورد بزرگ عملیاتی برای ارتش و سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی رونمایی کرده بود، گفت که جنازه‌های این افراد با تلاش‌های اطلاعاتی ارتش و همکاری با سرویس جاسوسی شاباک شناسایی شده است.

فضای عمومی جامعه صهیونیستی این روزها مملو از خبرهای غمناک مربوط به جنگ و ادامه شکاف در جامعه صهیونیستی نسبت به آن و هلاکت تدریجی اسرای اسرائیلی به علت عدم مداوای آنها توسط نیروهای حماس در نتیجه محاصره و کمبود دارو و ادامه جنگ در غزه و همچنین سردرگمی ارتش صهیونیستی در عملیات زمینی در رفح و جبالیا است و تلاش‌های تبلیغاتی تل‌آویو متوجه دستاوردتراشی‌های ولو کوچک برای بزرگنمایی‌های موفقیت ارتش اسرائیل در غزه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صابون را خورد کنید و برای نتیجه از من تشکر خواهید کرد / همه چیز به مدت 15 روز می درخشد !