عکس/ اضافه وزن نیکولاس سوله سوژه بدی شده است!


عکس/ اضافه وزن نیکولاس سوله سوژه بدی شده است!

نیکلاس سوله، مدافع دورتموند، به طرز عجیبی از اضافه وزن رنج می‌برد و شرایط نامناسبی دارد. اضافه وزن سوله به موضوعی تکراری در این فصل تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، خرید نیکلاس سوله در تابستان 2022 برای دورتموند به یک اشتباه تبدیل شده است.

قرارداد او با بایرن در حال پایان بود و به جای تمدید، تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد به زردها بپیوندد.

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند درمورد این خرید گفت: "او تجربه زیادی دارد، در کنترل توپ آرام است و از آمادگی بدنی لازم برخوردار است تا بتواند قدم بعدی را با ما بردارد."

آمادگی بدنی سوله در حال حاضر به یک مشکل جدی تبدیل شده است. تنها چند روز قبل از رویارویی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا اضافه وزن او کاملا قابل مشاهده است.

مولر ولفاهرت، پزشک مشهور آلمان، وقتی هنگام حضور در بایرن مونیخ وزن این بازیکن از مرز 100 کیلوگرم عبور کرد به او هشدار داد که مراقب رژیم غذایی‌اش باشد چون ممکن است برای او مشکلاتی جدی ایجاد کند.

سوله در سال‌های 2014 و 2019 دو بار با پارگی رباط صلیبی روبه‌رو شده است.

اضافه وزن سوله به موضوعی تکراری در این فصل تبدیل شده است.

به گزارش بیلد، سباستین کل در ماه دسامبر با سوله جلسه‌ای داشت. بازیکن سابق بایرن قول داد پیشرفت کند و او حتی یک آشپز شخصی استخدام کرد.

کل در این مورد به اسکای گفته بود: "برطرف کردن مشکلات به زمان نیاز دارد، اما او مایل است روی آن کار کند. ممکن است اکنون به نقطه‌ای از ناامیدی رسیده باشد، اما فکر می‌کنم به زودی دوباره استارت خواهد زد. من به او اعتماد دارم."

با این حال، نتایج آنطور که پیش‌بینی می‌شد، رقم نخورد. پاتریک برگر، بازیکن سابق دورتموند، به اسکای گفت: "به نظر می‌رسد مشکل سوله چیزی جز آمادگی برای تمرین‌کردن است."

سوله از کریسمس با وزنی مشابه این روزها به تمرین بازگشت و هیکل او در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد که بار دیگر رژیم غذایی‌اش را رعایت نمی‌کند.

از این رو، از خرید یک ستاره، او به یک مهره تعویضی تبدیل شده است: این فصل او 31 بازی انجام داده که 11 بازی به عنوان بازیکن تعویضی بوده است. از چهار بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا او فقط یک بازی انجام داد: 23 دقیقه آخر در بازی برگشت نیمه نهایی مقابل پاری سن ژرمن.

سوله از ترکیب آلمان برای جام ملت‌های اروپا کنار گذاشته شده و آینده او در دورتموند نیز نامشخص است. او تا سال 2026 قرارداد دارد، اما دورتموند دوست دارد راهی برای جدایی پیدا کند.

مشکل اینجاست که این مدافع میانی یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم است: او 10 میلیون یورو درآمد دارد. نکته قابل توجهی که در کنار مشکلات اضافه وزن او، یافتن خریدار را هم دشوار می‌کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟