دو هدف بزرگ امباپه در رئال مادرید


دو هدف بزرگ امباپه در رئال مادرید

هدف کیلیان امباپه از حضور در رئال مادرید کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و توپ طلاست.

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بالاخره به نظر می‌رسد انتظارها برای دیدن کیلیان امباپه در پیراهن رئال مادرید به پایان رسیده است. این بازیکن فرانسوی هفته گذشته تصمیم خود مبنی بر جدایی از پاری‌سن‌ژرمن را اعلام و در آخرین بازی خانگی این تیم در پارک دپرنس با هواداران خداحافظی کرد.

با وجود اینکه باشگاه بعدی او هنوز رسما اعلام نشده است اما همه شواهد حاکی از این هستند او فصل آینده در رئال مادرید بازی خواهد کرد.

به دنبال قهرمانی و افتخارات شخصی

با وجود اینکه افتخارات زیادی در کارنامه امباپه به چشم می‌خورد اما هنوز ۲ عنوان مهم در ویترین افتخارات او دیده نمی‌شود؛ جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و توپ طلا. او چند بار به کسب این عناوین نزدیک شده اما هنوز موفق نشده رویای خود را به واقعیت تبدیل کند و به نقل از نشریه آس، اهداف اصلی امباپه برای پیوستن به رئال مادرید، کسب این ۲ عنوان ارزشمند است. این موضوع منطقی به نظر می‌رسد، زیرا هیچ باشگاه دیگری بهتر از رئال مادرید برای تحقق این رویا وجود ندارد. بازیکنان لوس بلانکوس در مجموع 12 توپ طلا را به خود اختصاص داده‌اند و 14 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده‌اند. اکنون رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و کسانی مانند بلینگام و وینیسیوس، شانس زیادی برای کسب توپ طلا دارند. به همین دلیل این اعداد می‌توانند دستخوش تغییر شوند.

دو هدف بزرگ امباپه در رئال مادرید

جزئیاتی از معارفه امباپه

به نقل از برخی رسانه‌ها، تاریخ معارفه امباپه بین ۳ تا 9 ژوئن خواهد بود. البته هنوز تاریخ دقیقی برای این کار تعیین نشده. قرارداد کیلیان با پاری‌سن‌ژرمن تا 30 ژوئن اعتبار دارد و تنها در صورت اجازه باشگاه این معارفه زودتر انجام خواهد شد. به نظر می‌رسد تا پیش از شروع رقابت‌های یورو در 14 ژوئن، معارفه امباپه در رئال مادرید انجام شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس