«Red Bird IMI» شرکت تولید بین‌المللی «All3Media» را تصاحب می‌کند


«Red Bird IMI» شرکت تولید بین‌المللی «All3Media» را تصاحب می‌کند

ایتنا - پلتفرم REDBIRD IMI با خرید شرکت تولید جهانی All3Media به مبلغ ۱.۱۵ میلیارد پوند استرلینگ، بزرگترین معامله تاریخ خود را تکمیل کرد.


پلتفرم Red Bird IMI، پلتفرم سرمایه‌گذاری که تجارت آن بر حوزه رسانه، سرگرمی، ورزش و اخبار در سراسر جهان متمرکز است، توضیح داد که تکمیل این معامله پس از اخذ مجوزهای قانونی لازم در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، و آلمان انجام شده است.

شرکت All3Media یکی از برجسته‌ترین و بزرگترین شرکت‌های مستقل جهانی در زمینه تولید و توزیع فیلم و تلویزیون در جهان است.

رانی رعد در عضویت هیئت مدیره All3 Media
جف زوکر، مدیر عامل Red Bird IMI، به عنوان رئیس All3 Media خدمت خواهد کرد، در حالی که جین تورتون، مدیر عامل فعلی، و سارا گتر، مدیر عملیاتی، تحت چتر حمایتی Red Bird IMI در سرمایه‌گذاری مشترک بین International Media Investments (IMI) و Red Bird Capital Partners ادامه خواهند داد.

بر همین اساس، اعلام شد که رانی رعد، مدیرعامل سرمایه‌گذاری رسانه‌های بین‌المللی (IMI) به عضویت هیات مدیره All3 Media درآمد.

شرکت International Media Investments (IMI) یک شرکت سرمایه‌گذاری با مالکیت خصوصی است که تحت چتر خود گروهی از برندهای رسانه‌ای پیشرو نظیر «نشنال»، «سی‌ان‌ان عرب اقتصاد» و «العین نیوز» را علاوه بر مالکیت سهام اقلیت در «یورو نیوز» در اختیار دارد که حضور پررنگی در صحنه رسانه در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و فراتر از آن را برای آن ایجاد کرده است.

بزرگترین شرکت‌های مستقل تولید بریتانیا
شرکت All3 Media مستقر در لندن، بزرگترین شرکت تولید مستقل بریتانیا است و مالک ۵۰ برند در زمینه تولیدات سمعی و بصری است که از آن جمله می‌توان به «استودیو لامبرت»، «تو برادرز پیکچرز» و «نیو پیکچرز» که همگی روی تولید گروهی از بهترین برنامه‌های معروف بین‌المللی کار می‌کنند، اشاره کرد. قتل‌ها، کابوس آمریکایی، دایره، ماما را صدا کن، توریست، زندگی در سیاره ما، سایه بلند و جعبه گوگل ازجمله این پروژه‌ها هستند.

کتابخانه All3 media همچنین شامل مجموعه‌ای غنی از تولیدات است که علاوه بر مستند، پوشش مطبوعاتی، برنامه‌های کودکان و نمایش‌های واقعیت، شامل بسیاری از آثار تلویزیونی و سینمایی متنوع، مانند فیلم‌های معمایی و تعلیق مدرن، سریال‌های پلیسی جنایی، سریال‌های درام روزانه طولانی، فیلم‌ها و برنامه‌های کمدی، درام‌های تاریخی و فیلم‌های جنایی الهام‌گرفته‌شده توسط داستان‌های واقعی است. شرکت‌های این گروه حضور جهانی قابل توجهی در بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، آلمان، هلند، بلژیک و نیوزلند دارند که سالانه ۴۰۰۰ ساعت محتوای پخش‌شده در کانال‌های تلویزیونی رایگان و پولی، پلتفرم‌های پخش دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و دیگر پلتفرم‌های دیجیتال تولید می‌کنند.

شرکت All3 Media International کاتالوگ توزیع بیش از ۳۰ هزار ساعت پخش را مدیریت می‌کند، در حالی که شرکت تولید دیجیتال All3 Media Group، Little Dot Studios، با تولید ویدئوهای بصری، پادکست‌ها و آگهی‌های بازرگانی، محتوای ارائه‌شده به مخاطبان را در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مدیریت می‌کند.

پلتفرم Red Bird IMI یک نهاد رسانه‌ای جهانی است
پلتفرم Red Bird IMI حدود یک سال پیش با هدف ایجاد یک نهاد رسانه‌ای جهانی که شامل پوشش خبری، برنامه‌های سرگرمی و ورزشی است راه‌اندازی شد. این قرارداد پنجمین و بزرگترین معامله سرمایه‌گذاری است که Red Bird IMI توانسته از زمان تأسیس تا به امروز انجام دهد.

مجموعه این شرکت شامل سرمایه‌گذاری در شرکت تولید فیلمنامه مستقر در لس‌آنجلس Media Res، شرکت تولید فیلمنامه Ever Wonder Studios، شرکت سرگرمی کودکان Hidden Page و پلتفرم اخبار ورزشی دیجیتال Front Office Sports است. پلتفرم RedBird IMI در حال حاضر بر گسترش سرمایه‌گذاری‌های خود برای پوشش‌دادن گروهی از شرکت‌های بزرگ در بخش‌های اخبار، رسانه، سرگرمی، ورزش و رویدادهای زنده متمرکز است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل