فرمانده گردان جنین در حمله جنگنده‌های اسرائیل به شهادت رسید


فرمانده گردان جنین در حمله جنگنده‌های اسرائیل به شهادت رسید

اقتصادنیوز: در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری یکی از فرماندهان گردان جنین به شهادت رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری یکی از فرماندهان گردان جنین به شهادت رسید.

خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد، «اسلام خمایسی» از فرماندهان گردان جنین در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به محله الدمج در اردوگاه جنین به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز زخمی شدند.

خبر مرتبط
کشف جنازه سه نظامی صهیونیست / سخنگوی ارتش اسرائیل ذوق‌زده شد!

سخنگوی ارتش اسرائیل که وانمود می‌کرد خبر خوشی برای اسرائیلی‌ها دارد، گفت که ارتش برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی تلاش می‌کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم مدعی شدند که این حمله یک تیم عملیاتی فلسطینی را هدف قرار داده است که در صدد اجرای عملیاتی در آینده نزدیک بود.

همزمان با جنگ ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آیا مجید مشیری تنها بازیگر 4 زنه ایران است؟ / دروغ ها فاش شد ! + عکس همسر و دختران زیبا...