قصد خرید آیفون 17 اسلیم را دارید؟ باید بیشتر از مدل پرو مکس پول بپردازید!


قصد خرید آیفون 17 اسلیم را دارید؟ باید بیشتر از مدل پرو مکس پول بپردازید!

اگر شایعات دربارهٔ نسل بعدی گوشی‌های آیفون را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید گفته می‌شود اپل قصد دارد مدل پلاس را کنار بگذارد و در عوض یک مدل جدید تحت لوای اسلیم (Slim) عرضه کند که بسیار باریک و سبک خواهد بود. جالب اینکه به نظر می‌رسد...

اگر شایعات دربارهٔ نسل بعدی گوشی‌های آیفون را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید گفته می‌شود اپل قصد دارد مدل پلاس را کنار بگذارد و در عوض یک مدل جدید تحت لوای اسلیم (Slim) عرضه کند که بسیار باریک و سبک خواهد بود. جالب اینکه به نظر می‌رسد آیفون ۱۷ اسلیم فقط باریک‌تر از مدل پلاس نباشد.

بر اساس یک گزارش جدید، آیفون ۱۷ صرفاً یک نسخه باریک نخواهد بود، بلکه قرار است به لوکس‌ترین و گران‌ترین مدل سری iPhone 17 تبدیل شود که حتی گران‌تر از iPhone 17 Pro Max خواهد بود.

شایعات درباره قیمت iPhone 17 Slim

به نظر می‌رسد این روزها اپل علاقه خاصی به محصولات باریک پیدا کرده باشد. همین اخیراً بود که مدل ۱۳ اینچی آیپد پرو با طراحی بسیار باریک عرضه شد، اما ظاهراً قرار است این طراحی به آیفون هم کشیده شود. با این حال گفته می‌شود آیفون ۱۷ باریک ارزان نخواهد بود.

تاکنون منابع مختلفی مدعی شده‌اند iPhone 17 Slim از نظر طراحی به اندازه iPhone X تحول بزرگی خواهد بود که در زمان خود زبان طراحی آیفون را دگرگون کرد. گفته می‌شود آیفون ۱۷ اسلیم باریک‌ترین مدل آیفون خواهد بود که در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. این گوشی احتمالاً قاب ساخته شده از آلومینیم خواهد داشت.

 آیفون ۱۷ اسلیم

گفته می‌شود هنوز طراحی iPhone 17 Slim نهایی نشده است و اپل مشغول بررسی چند گزینه مختلف است. با این حال به نظر می‌رسد باید منتظر Dynamic Island کوچک‌تر و برآمدگی دوربین نزدیک‌تر به مرکز گوشی باشیم. در حال حاضر اندازه صفحه آیفون ۱۷ اسلیم مشخص نیست، هرچند که برخی گزارش‌ها حاکی از اندازه کوچک‌تر از آیفون ۱۵ پلاس است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی