استان کرمانشاه 8 بار لرزید


بانکداری ایرانی-در هفته گذشته استان کرمانشاه با ۸ زمین‌لرزه با بزرگای بین ۲.۵ و ۳.۸ لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴ و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۶ را تجربه کردند. به گزارش ایسنا، در سومار استان...

استان کرمانشاه 8 بار لرزید

بانکداری ایرانی-در هفته گذشته استان کرمانشاه با ۸ زمین‌لرزه با بزرگای بین ۲.۵ و ۳.۸ لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴ و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۶ را تجربه کردند.

به گزارش ایسنا، در سومار استان کرمانشاه زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸، سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله ۲.۸ و در تازه آباد استان کرمانشاه بعد از دو زلزله ۲.۸ و زلزله‌های ۲.۵ و ۲.۶، زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۶ کیلومتری رخ داد.

آلونیه استان چهارمحال و بختیاری با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۴ لرزید و در اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۴.۶ رخ داد. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۲ اردیبهشت

در بلداجی استان چهارمحال و بختیاری دو زلزله ۲.۸ و ۲.۷، در سنخواست استان خراسان شمالی زلزله ۲.۸، در بالاده استان فارس زلزله ۲.۶، در اهل استان فارس زلزله ۲.۸، در سبزوار استان خراسان رضوی زلزله ۲.۷ و در گندمان استان چهارمحال وبختیاری زلزله ۲.۶ رخ داد.

اشکنان استان فارس زلزله ای به بزرگای ۴.۶ در عمق ۱۹ کیلومتری را تجربه کرد و رومرکز این رخداد لرزه ای در ۱۲ کیلومتری اشکنان و ۱۲ کیلومتری اهل استان فارس و ۲۰ کیلومتری بندرمقام استان هرمزگان بوده است. وقوع زلزله ۳.۵ در عمق ۱۱ کیلومتری از دیگر رخدادهای لرزه ای این منطقه بوده است.

آلونیه استان چهارمحال و بختیاری با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۴ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۶ کیلومتری آلونیه و ۲۰ کیلومتری گندمان استان چهارمحال وبختیاری و ۲۶ کیلومتری ونک استان اصفهان به ثبت رسید.

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

در دوزین استان گلستان زلزله ۲.۵، در فین استان هرمزگان زلزله ۲.۸، در آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زلزله ۲.۷ و در جم استان بوشهر دو زلزله ۲.۶ و ۲.۸ به ثبت رسید.

قیر استان فارس زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۹ کیلومتری را تجربه کرد و رومرکز آن در ۷ کیلومتری قیر فارس، ۲۱ کیلومتری دوزه و ۲۳ کیلومتری افزر این استان گزارش شد.

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

در جم استان بوشهر زلزله ۲.۸ و ۲.۹ و در موچش استان کردستان زلزله ۲.۶ رخ داد.

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت

سومار استان کرمانشاه با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۸ در عمق ۱۳ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۳۳ کیلومتری سومار استان کرمانشاه و ۴۲ کیلومتری صالح آباد و۵۱ کیلومتری چوار استان ایلام گزارش شد.

در یزدانشهر استان کرمان زلزله ۲.۶، در سرپل ذهاب استان کرمانشاه زلزله ۲.۸ و در دهرم استان فارس زلزله ۲.۹ رخ داد.

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

در گمیش تپه استان گلستان زلزله ۲.۵، در انبار الوم استان گلستان زلزله ۲.۵، در کیانشهر استان کرمان زلزله ۲.۵ و در یکه سود استان خراسان شمالی زلزله ۲.۵ رخ داد.

در تازه آباد استان کرمانشاه بعد از دو زلزله ۲.۸ و زلزله‌های ۲.۵ و ۲.۶، زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۶ کیلومتری رخ داد و رومرکز این رخدادهای لرزه‌ای در ۱۳ کیلومتری تازه آباد، ۲۶ کیلومتری جوانرود و ۳۵ کیلومتری شاهو این استان بوده است.

رابر استان کرمان زلزله ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۵ کیلومتری رابر، ۲۵ کیلومتری درب بهشت و ۳۵ کیلومتری لاله‌زار این استان گزارش شد.

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

در بهاباد استان یزد زلزله ۲.۵، در تازه آباد استان کرمانشاه زلزله ۲.۵ و در بندر خمیر استان هرمزگان زلزله ۲.۸ رخ داد.

کنگ استان هرمزگان با زلزله‌ای به بزرگای ۳.۶ در عمق ۸ کیلومتری لرزید و رومرکز آن در ۱۰ کیلومتری کنگ، ۱۷ کیلومتری بندر لنگه و ۵۱ کیلومتری جزیره تنب بزرگ بوده است.

جمعه ۲۸ اردیبهشت

بوشکان استان بوشهر زلزله ۲.۸ را تجربه کرد.

مورموری استان ایلام با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۲ در عمق ۰۱۴ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه ای در ۸ کیلومتری مورموری، ۱۵ کیلومتری سراب باغ و ۳۰ کیلومتری آبدانان این استان بوده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟