سکه راه خود را از طلا جدا کرد


سکه راه خود را از طلا جدا کرد

تحلیلگران بازارهای مالی با اشاره به اثر افزایش اونس در بازار طلای داخلی می‌گویند اگر طلای جهانی نتواند سقف ۲۳۸۰ دلاری را بشکند، در روند اصلاح قرار می‌گیرد و برگشت به منطقه ۲۳۱۲ دلاری نیز برای آن محتمل است.

قیمت طلا و سکه در آخرین هفته اردیبهشت با بازدهی منفی بسته شد، اما این افت بازدهی نسبت به دلار، چندان قابل توجه نبود.

در هفته اخیر اونس جهانی طلا با رشد ۵۰ دلاری اثر کاهشی دلار را بر بازارهای داخلی خنثی کرد.

کارشناسان اقتصادی برای روزهای پایانی اردیبهشت و هفته ابتدایی خرداد در صورت کاهش قیمت دلار نوسانات محدود کاهشی را پیش‌ بینی می‌کنند.

تحلیلگران بازارهای مالی با اشاره به اثر افزایش اونس در بازار طلای داخلی می‌گویند اگر طلای جهانی نتواند سقف ۲۳۸۰ دلاری را بشکند، در روند اصلاح قرار می‌گیرد و برگشت به منطقه ۲۳۱۲ دلاری نیز برای آن محتمل است. آنها با اشاره به افت آهسته و پیوسته دلار می‌گویند اگر اونس جهانی طلا در روند اصلاح قرار گیرد، برگشت سکه به قیمت ۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و طلا به قیمت سه میلیون و ۲۳۰ هزار تومان محتمل است.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش دو دلاری پیدا کرده و با رقم ۲۳۷۸ دلاری در حال معامله است.

سکه به کانال ۴٠ میلیون تومان برمی‌گردد؟

فیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد و روی رقم ۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به کار خود پایان داد. سکه‌ بهار بدون تغییر قیمت، روی رقم ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است نیم‌سکه با رقم ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی معامله شد و تغییر قیمت پیدا نکرد. قیمت ربع‌سکه ۱۰۰ هزار تومان گران و در کف کانال ۱۵ میلیون تومانی بسته شد. قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد و ۱۹۵ هزار تومان رشد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شکوه نخلستان‌های بوشهر از آسمان+عکس