با دخترانِ طلایه دارِ کتاب


با دخترانِ طلایه دارِ کتاب

ویژه برنامه دهه کرامت با عنوان دخترانِ طلایه دارِ کتاب در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۶ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ویژه برنامه دهه کرامت با عنوان دخترانِ طلایه دارِ کتاب با حضور دانش آموزان طرح کانون- مدرسه ی شهید صیاد شیرازی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۶ برگزار شد.

دانش آموزان دختر پایه پنجم و ششم این مدرسه، بعد از گذراندن ۹ ماه از طرح سراسری کانون مدرسه به شیوه یک، در کارگاه های مهارت محور حال خوش زندگی و کارگاه هنرهای دستی، نمد دوزی، سفال و کاردستی در کنار رسالت اصلی فعالیت های کانون که اصالت بخشی به تمام فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت «کتاب» است؛ شرکت کردند.

اهمیت فعالیت های مهارت محور بخصوص در پایان گروه سنی نونهال و ورود به مرحله نونگاه (۱۳ تا پایان ۱۵ سالگی) به مقدار زیادی بر رشد هوش عاطفی و منطقی دختران و پسران کمک می کند. نقطه عطف یادگیری مهارت های زندگی و اجتماعی مانند برقراری ارتباط موثر، خودباوری وغیره را می توان در مهارت حل مساله دید. ماحصل این تلاش مستمر ۹ ماهه در طرح کانون-مدرسه به گفته ی معلم پایه ششم، منجر به ارتقای مهارت های کلامی و ارتباط موثر در دانش آموزان شده است.

طرح کانون- مدرسه از مهر ۱۴۰۲ در مراکز کانون به دو شیوه شروع شد. در شیوه اول، دانش آموزان یک پایه تحصیلی بصورت مداوم و هدفمند با همراهی مدیر و معلم مدرسه در مراکز کانون حاضر شده و از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره مند می شدند و در پایان نمایشگاهی از دستاوردهایشان به نمایش در می آمد.

با دخترانِ طلایه دارِ کتاب

گفتنی است دختران پایه پنجم و ششم، مدرسه شهید صیاد شیرازی با همراهی مربیان مرکز ۲۶ توانمندی های هنری و ادبی خود را به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم از اعضای فعال باشگاه کتابخوانی مرکز که تعداد زیادی از آنها، از دانش آموزان این دو پایه بودند، تقدیر بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ویژه برنامه دهه کرامت با عنوان دخترانِ طلایه دارِ کتاب با حضور دانش آموزان طرح کانون- مدرسه ی شهید صیاد شیرازی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۶ برگزار شد.

دانش آموزان دختر پایه پنجم و ششم این مدرسه، بعد از گذراندن ۹ ماه از طرح سراسری کانون مدرسه به شیوه یک، در کارگاه های مهارت محور حال خوش زندگی و کارگاه هنرهای دستی، نمد دوزی، سفال و کاردستی در کنار رسالت اصلی فعالیت های کانون که اصالت بخشی به تمام فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت «کتاب» است؛ شرکت کردند.

اهمیت فعالیت های مهارت محور بخصوص در پایان گروه سنی نونهال و ورود به مرحله نونگاه (۱۳ تا پایان ۱۵ سالگی) به مقدار زیادی بر رشد هوش عاطفی و منطقی دختران و پسران کمک می کند. نقطه عطف یادگیری مهارت های زندگی و اجتماعی مانند برقراری ارتباط موثر، خودباوری وغیره را می توان در مهارت حل مساله دید. ماحصل این تلاش مستمر ۹ ماهه در طرح کانون-مدرسه به گفته ی معلم پایه ششم، منجر به ارتقای مهارت های کلامی و ارتباط موثر در دانش آموزان شده است.

طرح کانون- مدرسه از مهر ۱۴۰۲ در مراکز کانون به دو شیوه شروع شد. در شیوه اول، دانش آموزان یک پایه تحصیلی بصورت مداوم و هدفمند با همراهی مدیر و معلم مدرسه در مراکز کانون حاضر شده و از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره مند می شدند و در پایان نمایشگاهی از دستاوردهایشان به نمایش در می آمد.

با دخترانِ طلایه دارِ کتاب

گفتنی است دختران پایه پنجم و ششم، مدرسه شهید صیاد شیرازی با همراهی مربیان مرکز ۲۶ توانمندی های هنری و ادبی خود را به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم از اعضای فعال باشگاه کتابخوانی مرکز که تعداد زیادی از آنها، از دانش آموزان این دو پایه بودند، تقدیر بعمل آمد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟