دلیل عجیب جدایی توخل از بایرن فاش شد


دلیل عجیب جدایی توخل از بایرن فاش شد

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به دلیل عدم توافق برای امضای قرارداد جدید از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج بایرن مونیخ در این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر قطع همکاری با توخل در پایان فصل بیفتند و جلساتی را با مربی برگزار و به صورت رسمی اعلام کردند که او در پایان فصل نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد.

جست‌وجو برای پیدا کردن گزینه مناسب هدایت بایرن از همان زمان آغاز شد و آنها با چند مربی مذاکره کردند ولی نتوانستند به نتیجه برسند و مربی دلخواهشان را برای فصل آینده پیدا کنند و همین موضوع باعث شد که بحث ادامه حضور توخل در بایرن در فصل آینده هم مطرح شود.

2021512

اما روز گذشته توخل در نشست خبری اعلام کرد که مذاکرات برای ادامه همکاری به نتیجه نرسیده و او قطعا این تیم را در پایان فصل جاری ترک خواهد کرد. او در این باره گفته بود که دلایل این جدایی به حدی عجیب و کوچک بودند که از خودش پرسیده که چرا اصلا این اتفاق رخ داده است.

حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که دلیل اصلی این قطع همکاری مربوط به قرارداد توخل بوده است. او از مدیران بایرن خواسته بود که قراردادی جدید تا سال ۲۰۲۶ با او امضا کنند اما هیئت مدیره این باشگاه حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده بود و به همین دلیل او هم تصمیم به قطع همکاری گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ضدحال کروس به هواداران در جشن قهرمانی: نمی‌مانم!