رونمایی AYANEO از کارت گرافیک Radeon RX 7600M XT؛ سفینه فضایی مجهز به کارت شبکه با امکان نصب SSD!


رونمایی AYANEO از کارت گرافیک Radeon RX 7600M XT؛ سفینه فضایی مجهز به کارت شبکه با امکان نصب SSD!

AYANEO که بیشتر با کنسول‌های دستی‌اش شناخته می‌شود، به تازگی از یک کارت گرافیک اکسترنال با طراحی عجیب و غریب رونمایی کرده است. این کارت از پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 7600M XT بهره برده و 8 گیگابایت حافظه GDDR6 دارد. در ادامه این نوشتار از...

AYANEO که بیشتر با کنسول‌های دستی‌اش شناخته می‌شود، به تازگی از یک کارت گرافیک اکسترنال با طراحی عجیب و غریب رونمایی کرده است. این کارت از پردازنده گرافیکی AMD Radeon RX 7600M XT بهره برده و 8 گیگابایت حافظه GDDR6 دارد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار با مشخصات این سفینه فضایی بیشتر آشنا می‌شویم!

کنسول‌های دستی AYANEO این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و اکنون این برند تصمیم گرفته تا کارت گرافیک اکسترنال خود را به بازار عرضه کند. کارت گرافیک Radeon RX 7600M XT از رابط OCuLink برای اتصال به دستگاه‌های مختلف نظیر لپ‌تاپ‌ها بهره می‌برد.

7600M-2.jpg

AYANEO اسم کارت گرافیک عجیب و غریب خودش را AG01 گذاشته تا ظاهر آن هرچه بیشتر تداعی‌کننده فیلم‌های تخیلی جنگ ستارگان باشد. کارت گرافیک اکسترنال Radeon RX 7600M XT از پردازنده گرافیکی با ریز معماری RDNA3 بهره برده که شامل 32 واحد محاسباتی (2048 هسته) است.

7600M-2.jpg

AG01 فقط یک کارت گرافیک اکسترنال نیست!

بر اساس گزارش videocardz این کارت به 8 گیگابایت حافظه GDDR6 مجهز شده و توان TGP آن به 120 وات می‌رسد. البته این محصول فقط یک کارت گرافیک اکسترنال نبوده و امکان نصب SSD روی آن وجود دارد. حتی AYANEO یک درگاه شبکه نیز روی AG01 قرار داده است.

همچنین روی بدنه این کارت گرافیک اکسترنال دو درگاه DisplayPort 2.0 و دو پورت HDMI 2.1 مشاهده می‌شود. این سفینه فضایی با پروتکل های Thunderbolt 3 و 4 سازگار بوده و می‌توان آن را از طریق کابل OCuLink یا USB4 به لپ تاپ یا هر دستگاه سازگار دیگری متصل کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مانیتور 140 دلار لنوو رفرش‌ریت 180 هرتز و رزولوشن 2K ارائه می‌کند