نشست خبری مدیران خودرو در خصوص مشکل اکسل X55 و فراخوان عمومی


طی یک نشست خبری، شرکت مدیران خودرو امروز مصادف با 29 اردیبهشت ماه 1403...
طی یک نشست خبری، شرکت مدیران خودرو امروز مصادف با 29 اردیبهشت ماه 1403 تمامی جزئیات مربوط به فراخوان گسترده محصول پرفروش خود، اکسل ام وی ام X55 را اعلام نمود. این فراخوان در پی وجود نقص در یکی از قطعات این خودرو طی یک دوره زمانی...

طی یک نشست خبری، شرکت مدیران خودرو امروز مصادف با 29 اردیبهشت ماه 1403 تمامی جزئیات مربوط به فراخوان گسترده محصول پرفروش خود، اکسل ام وی ام X55 را اعلام نمود. این فراخوان در پی وجود نقص در یکی از قطعات این خودرو طی یک دوره زمانی خاص در خط تولید اتخاذ گردیده است. شرکت مدیران خودرو با برگزاری این نشست خبری در تلاش است تا به مشتریان در خصوص رفع این نقیصه در کمترین زمان ممکن اطمینان خاطر دهد.

بر اساس اظهارات دکتر معروف خانی‌ها، مدیر خدمات پس از فروش این شرکت، از مجموع 30 هزار دستگاه X55 تحویل داده شده در بازار ایران، تنها 2159 دستگاه دارای قطعه معیوب و مشکل دار هستند. با این حال، به منظور اطمینان خاطر کامل مشتریان، شرکت تصمیم گرفت تمامی خودروهای این مدل را در ایران و دیگر بازارهای صادراتی از جمله روسیه، ترکیه، برزیل و مکزیک (که در آن کشورها با نام تیگو 4 شناخته می شود) فراخوان نماید.

جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو، ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق ناگوار، تاکید کرد که رضایت مشتری و حفظ کیفیت همواره خط قرمز و اولویت نخست این شرکت بوده است. وی یادآور شد که حتی شرکت های بزرگ خودروسازی همچون بنز و تویوتا نیز در گذشته فراخوان های مشابهی را تجربه کرده اند، اما نحوه برخورد آنها با چنین مسائلی، کلید موفقیتشان بوده است. مدیران خودرو نیز با سابقه بیش از 20 ساله در ایران، همواره با رویکردی مثبت و سازنده در جهت رفع مشکلات و پیشرفت گام برداشته است.

نشست خبری مدیران خودرو در خصوص مشکل اکسل X55 و فراخوان عمومینشست خبری مدیران خودرو در خصوص مشکل اکسل X55 و فراخوان عمومی

براساس اعلام مدیران این شرکت فرایند این فراخوان گسترده که تا 6 خرداد ماه ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز تمدید می گردد، به این شکل است که اکسل های معیوب ظرف مدت یک تا یک روز و نیم به صورت رایگان و کامل تعویض خواهند شد. خوشبختانه براساس اعلام مسئولان شرکت، هیچ گونه مشکلی در سایر محصولات مانند FX و X22 در ایران گزارش نشده است.

علاوه بر این، تولید و شماره گذاری X55 نیز پس از رفع نگرانی های استاندارد، از سر گرفته خواهد شد. خودروهای جدیدالتولید این مدل نیز دارای گواهینامه E-Mark بوده و قابلیت عرضه در بازارهای مختلف را خواهند داشت.

دکتر معروف خانی‌ها در ادامه اعلام نمود که شرکت مدیران خودرو با داشتن 157 نمایندگی خدمات در سراسر کشور، روند رو به رشدی در رضایتمندی مشتریان را تجربه می کند. وی تصریح کرد که کلیه هزینه های مرتبط با این نقص نیز توسط شرکت پوشش داده خواهد شد. نکته جالب توجه آنکه طبق آمار ارائه شده، کمترین گزارش خرابی در میان محصولات این شرکت متعلق به همین خودروی X55 بوده است.

تا کنون بیش از 25 درصد از خودروهای فراخوان شده مورد بازدید قرار گرفته اند و پس از 6 خرداد نیز این روند برای خودروهای باقی مانده ادامه خواهد یافت تا هیچ خودرویی بدون بازرسی باقی نماند.

در پایان، جک لی، ضمن عذرخواهی مجدد از مشتریان و هواداران شرکت مدیران خودرو، اظهار امیدواری کرد که این رویکرد شفاف و قاطعانه در مواجهه با چالش ها، اعتماد و وفاداری هرچه بیشتر آنان را به این برند ریشه دار در پی داشته باشد.

در پایان نیز اعلام شد که در راستای همین امر و احترام به مشتریان، خودرو ام وی ام X55 پرو که طی حادثه جدا شدن اکسل دچار صدمه شده بود به طور کاملا با یک خودرو جدید جایگزین شده است.


گالری تصاویر


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته