150 هزار دنبال کننده در 30 دقیقه!/ طوفان یورگن کلوپ در اینستاگرام (عکس)


150 هزار دنبال کننده در 30 دقیقه!/ طوفان یورگن کلوپ در اینستاگرام (عکس)

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بالاخره صفحه رسمی‌اش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام افتتاح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینستاگرام پلتفرمی است که علی‌رغم همه‌گیر بودنش، همچنان برخی از چهره‌های خاص جهان فوتبال به آن ورود نکردند که اکنون یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول و سابق دورتموند که قرار است از جمع آنفیلدی‌ها به زودی خداحافظی کند، صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی افتتاح کرده است.

ویدئو: 333098

سرمربی تیم لیورپول در یک ساعت اولیه نزدیک به ۱۸۰۰۰ دنبال کننده جذب کرد و شروعی خاص در این پلتفرم داشت. قطعا با توجه به محبوبیت بالای آقای معمولی در جهان فوتبال، این تعداد در ساعت‌های پیش رو بیشتر شود. جالب است که او در قسمت بیو شخصی خودش که اغلب کاربران آن را به معرفی و توضیح دستاوردها و حرفه خود اختصاص می‌دهند، از جمله The Normal One (یک معمولی) استفاده کرده که لقب او در دوران حضورش در لیگ جزیره بوده است.

2023201

او قبل‌تر در یکی از مصاحبه‌های اختصاصی خودش با باشگاه لیورپول اعلام کرده بود که در این برنامه صفحه‌ای کاملا شخصی دارد و کسی از وجود آن خبر ندارد و صرفا برای دیدن تاریخ تولد دوستانش به آن سر می‌زند اما حالا مشخص است که می‌خواهد در اوقات فراغتش پس از جدایی از لیورپول در این برنامه فعالیت بیشتری داشته باشد.

این مربی آلمانی در فاصله بسیار کوتاهی و در حالی که تنها ۴۰ دقیقه از اولین ویدیویی که برای تایید صفحه و خداحافظی از هواداران لیورپول منتشر کرده گذشته توانسته است ۱۵۰ هزار دنبال کننده جذب کند و تعداد این افراد به صورت لحظه به لحظه در حال افزایش است.

این ویدیو در همین بازه زمانی کوتاه بیشتر از دو میلیون و چهار صد هزار بازدید داشته که بسیار جالب توجه است و نشان از محبوبیت او در بین کاربران این شبکه اجتماعی می‌دهد. نکته جالب اینجاست که کلوپ دسترسی کاربران برای نوشتن نظراتش روی این ویدیو را محدود کرده و بسته است.

2023202

کلوپ در این ویدیو با تصاویری از خاطرات خوبی که در طول این سال‌ها روی نیمکت لیورپول داشت می‌گوید: «هواداران عزیز لیورپول! ما به پایان نزدیک می‌شویم. در هشتم اکتبر ۲۰۱۵، ما برای اولین بار با هم دیدار کردیم. دوست دارم این رابطه را رابطه‌ای عاشقانه بنامم. از همان روز اول واقعا دورانی باورنکردنی بود. من واقعا لذت بردم و می‌خواهم از شما بسیار تشکر کنم. به‌خاطر همه حمایتی که در طول سال‌ها از ما کردید، به‌خاطر همه قدرتی که به ما دادید.

من همیشه از خودم می‌پرسیدم چه احساسی دارد که در کنار هم تاریخ را بنویسیم و این احساسی است که امروز دارم. کتاب خوبی است و اگر در آینده آن را بخوانیم، لبخندی به لب خواهیم داشت. جدا شدن از این مکان باورنکردنی دشوار است اما من می‌خواهم با شما در ارتباط باشم و با این که اهل شبکه‌های اجتماعی نیستم، مردم به من گفتند که شبکه اجتماعی (به داشتن این ارتباط) کمک می‌کند. پس، بزن بریم. می‌بینم‌تان!»

2022000

او فردا در دیدار تیمش مقابل ولورهمپتون پس از هشت سال همراهی لیورپولی‌ها قصد دارد از این تیم خداحافظی کند و برای مدتی به منظور استراحت کردن از حرفه سرمربیگری دور باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کارواخال: حتی مستحق مساوی هم نبودیم!