پایان وحشت آفرینی و قدرتنمایی شرور خطرناک در کرمانشاه


پایان وحشت آفرینی و قدرتنمایی شرور خطرناک در کرمانشاه

به گزارش رکنا، سرهنگ علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های پلیس فتا، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان و...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های پلیس فتا، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان و افرادی است که به دلایل مختلف قصد قدرت‌نمایی‌ در فضای مجازی را دارند، در این راستا کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی با صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که حاوی محتواهایی مبنی بر ترویج خشونت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی بود لذا موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با اقدامات تخصصی و فنی انجام‌شده توسط کارشناسان این پلیس و استخراج مستندات لازم و ادله دیجیتال، عامل انتشاردهنده تصاویر شخصی جهت نمایش قدرت و ایجاد رعب و وحشت مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ کسانی ادامه داد: در ادامه روند پیگیری‌ این موضوع بعد از طی روال قانونی و اخذ دستورات لازم، متهم جهت پاسخگویی به اعمال خود در قبال قانون به پلیس فتا فراخوانده شد و پس از مواجه با مستندات ابراز پشیمانی نموده که نهایتاً پرونده مربوطه و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

این مقام سایبری به مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی هشدار داد و خاطرنشان کرد: فضای مجازی جایی برای شرارت نیست و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر کس به هر بهانه‌ای و به هر وسیله‌ای بخواهد امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کند مطمئناً با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: کاربران در صورت مشاهده هرگونه موارد مجرمانه و کلاه‌برداری در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس 096380 و یا از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir با ما در میان بگذارند.


پایان وحشت آفرینی و قدرتنمایی شرور خطرناک در کرمانشاه

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس