رونمایی لنوو از تبلت Xiaoxin Pad Studio با هشت اسپیکر قدرتمند JBL


رونمایی لنوو از تبلت Xiaoxin Pad Studio با هشت اسپیکر قدرتمند JBL

لنوو به تازگی از تبلت جدید Xiaoxin Pad Studio رونمایی کرده که علاوه بر پشتیبانی از قلم هوشمند به تراشه Helio G99 مدیاتک و 8 اسپیکر قدرتمند JBL مجهز شده است. تبلت جدید لنوو از نمایشگر 11.5 اینچی LCD بهره برده و زیر 200 دلار قیمت دارد. در ادامه...

لنوو به تازگی از تبلت جدید Xiaoxin Pad Studio رونمایی کرده که علاوه بر پشتیبانی از قلم هوشمند به تراشه Helio G99 مدیاتک و 8 اسپیکر قدرتمند JBL مجهز شده است. تبلت جدید لنوو از نمایشگر 11.5 اینچی LCD بهره برده و زیر 200 دلار قیمت دارد. در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار به معرفی مشخصات این تبلت ارزان قیمت می‌پردازیم.

لنوو به تازگی یک تبلت جدید با نام Xiaoxin Pad Studio معرفی کرده که با هدف ارائه صدایی فراگیر و قیمت مناسب روانه بازار شده است. در واقع تبلت جدید لنوو به هشت‌ اسپیکر JBL به همراه فناوری دالبی اتموس و تأییدیه Hi-Res Audio مجهز شده است.

اسپیکرهای قدرتمند تبلت Xiaoxin Pad Studio لنوو

بر اساس گزارش notebookcheck این تبلت از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بهره برده و استند داخلی این تبلت امکان تماشای ویدیو یا برقراری تماس‌های تصویری را آسان می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از قلم لمسی روی صفحه‌نمایش Xiaoxin Pad Studio بنویسید.

نمایشگر تبلت Xiaoxin Pad Studio لنوو

سایر مشخصات تبلت Xiaoxin Pad Studio لنوو

تبلت Xiaoxin Pad Studio به یک صفحه‌نمایش 11.5 اینچی LCD با وضوح 2000 در 1200 پیکسلی مجهز شده است. همچنین نرخ تازه‌سازی پنل این تبلت به 90 هرتز می‌رسد. البته لنوو برای این تبلت از دوربین چندان قدرتمندی استفاده نکرده است.

مشخصات تبلت Xiaoxin Pad Studio لنوو

بنابراین روی قاب پشتی این تبلت شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی بوده و لنوو برای دوربین سلفی هم از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. در بخش سخت‌افزاری، جدیدترین تبلت لنوو از تراشه Helio G99 مدیاتک بهره می‌برد.

در همین رابطه بخوانید:

- تبلت ارزان قیمت Lenovo Tab M11 به زودی با نمایشگر 11 اینچ 90 هرتز از راه می‌رسد؛ فقط 179 دلار
- رونمایی لنوو از تبلت قدرتمند Tab P12؛ با نمایشگر 12.7 اینچی و تراشه مدیاتک Dimensity 7050

تامین انرژی تبلت نیز برعهده باتری 8600 میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد. تبلت لنوو Xiaoxin Pad Studio در دو نسخه 8 و 128 گیگابایت یا 8 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. قیمت این تبلت‌ها به ترتیب حدود 180 دلار و 208 دلار اعلام شده است.


منتخب امروز


حمله ظریف به دولت شهید رئیسی+فیلم