معرفی فیلم ساحل آفتاب - Suncoast


معرفی فیلم ساحل آفتاب - Suncoast

نام فیلم : ساحل آفتاب - Suncoast کشور سازنده : آمریکا کارگردان : لورا چین سال انتشار : 2024 امتیاز (imdb): 6.6 ژانر : درام ، خانوادگی زبان فیلم : انگلیسی بازیگران : وودی هارلسون، لورا لینی، نیکو پارکر، الا اندرسون، دنیلا تیلور و مت والش و...

معرفی فیلم ساحل آفتاب - Suncoast

نام فیلم : ساحل آفتاب - Suncoast

کشور سازنده : آمریکا

کارگردان : لورا چین

سال انتشار : 2024

امتیاز (imdb): 6.6

ژانر : درام ، خانوادگی

زبان فیلم : انگلیسی

بازیگران : وودی هارلسون، لورا لینی، نیکو پارکر، الا اندرسون، دنیلا تیلور و مت والش و ...

خلاصه داستان : این فیلم با الهام از داستان نیمه بیوگرافی‌ای از نوجوانی ساخته شده که به همراه مادر جسورش از برادرش مراقبت می‌کند و در عین حال نیز دوستی غیرمنتظره‌ای را با یک فعال عجیب‌وغریب برقرار می‌کند، کسی که به یکی از برجسته‌ترین موارد پزشکی تاریخ اعتراض دارد.

درباره بازیگران

فیلم «ساحل آفتاب» با حضور بازیگران برجسته و درخشانی در خودش توانسته توجه بینندگان را جلب کند. در مرکز این اثر سینمایی نیز بازیگر جوان نیکو پارکر قرار دارد که نقش دوریس را بازی می‌کند. این بازیگر با اینکه تنها ۱۹ سال سن دارد اما به لطف حضور در آثار مختلفی همچون فیلم دامبو «Dumbo» ، فیلم «Reminiscence» و سریال آخرین بازمانده از ما«The Last of Us» از شبکه اچ‌بی‌او توانسته به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند.

فیلموگرافی وودی هارلسون نیز بسیار غنی است و او سابقه حضور در آثاری همچون «Zombieland» و «Natural Born Killers» را دارد و به‌خاطر فیلم «Three Billboards Outside Ebbing» , «Missouri»، فیلم «The People vs. Larry Flynt» و فیلم «The Messenger» نیز توانست در مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه باشد.

از جمله دیگر بازیگران برجسته و بااستعدادی که در فیلم «ساحل آفتاب» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به افراد همچون دنیلا تیلور در نقش لاسی، الا اندرسون در نقش بریتنی، عمار در نقش نیت، آریل مارتین در نقش مگان، کری کاوا در نقش مکس، مت والش در نقش آقای لاد، کیلا مونتروسو مجیا و اسکات مک‌آرتور اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Suncoast

فیلم «ساحل آفتاب» در تاریخ ۲ فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده سینماها و به صورت محدود اکران شده بود و در تاریخ ۹ فوریه نیز در سراسر جهان روی سرویس آنلاین هولو عرضه شده است.

لینک کوتاه کپی لینک


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟