ترابی اولین تمدیدی پرسپولیس شد


ترابی اولین تمدیدی پرسپولیس شد

 ستاره ملی‌پوش پرسپولیس بر سر تمدید قرارداد خود با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است.

ترابی اولین تمدیدی پرسپولیس شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ بیست‌وسومین دوره لیگ برتر خلیج فارس در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای قهرمانی در این دوره از مسابقات به اوج حساسیت رسیده و یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود خواهند کرد.

این دو تیم در حالی با یکدیگر در رقابت هستند که با پایان فصل قرارداد ١١ بازیکن پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان به خواسته و دغدغه اصلی هواداران تبدیل شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی، بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در پایان لیگ بیست و سوم به اتمام خواهد رسید.

از همین‌رو باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز کرده است. ترابی یکی از بازیکنانی‌ است که سرخ‌پوشان تمدید قرارداد او را در اولویت قرار داده‌اند و پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را به بازیکن ملی پوش خود ارائه کرده‌اند.

با توجه اینکه ترابی بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس است، باشگاه بالاترین میزان دستمزد تعیین شده را برای این بازیکن در نظر گرفته و اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، ترابی به زودی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...