مبلغ قرارداد بازیکن محبوب استقلال چقدر است؟


مبلغ قرارداد بازیکن محبوب استقلال چقدر است؟

کوین یامگا با توجه به قراردادی که منعقد کرده، فصل آینده هم در استقلال تو خواهد زد.

مبلغ قرارداد بازیکن محبوب استقلال چقدر است؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ کوین یامگا یکی از بهترین خارجی های باشگاه استقلال در سال های اخیر بوده و به واسطه عملکرد بسیار خوبش در این تیم به شدت نزد هواداران استقلال محبوب است. یامگا چند ماه قبل و در تمرینات استقلال بعد از برخورد با امید حامدی فر از ناحیه چشم به شدت آسیب دید و فصل خیلی زود برای ستاره فرانسوی استقلال به پایان رسید. یامگا که شایعات خطرناکی مبنی بر نابینا شدن او به گوش می رسید و حتی بعضی ها عنوان کرده بودند که این بازیکن دیگر امکان بازی کردن ندارد، چندین عمل جراحی را روی چشم خود انجام داده و در حال حاضر شرایط نرمالی دارد.

طی روزهای اخیر شایعه شد قرارداد این بازیکن در پایان فصل به پایان خواهد رسید و باشگاه استقلال در صورت تایید کادرفنی این تیم باید قرارداد یامگا را تمدید کند. پیگیری های ما در این خصوص نشان می دهد یامگا برای فصل بعد هم با استقلال قرارداد دارد و نیازی به تمدید قرارداد با این بازیکن وجود ندارد. یامگا دو فصل پیش قراردادش را با استقلال در زمان مدیریت آجورلو تمدید کرده و قرارداد این بازیکن باکیفیت تا پایان لیگ بیست و چهارم اعتبار دارد.

اما قرارداد یامگا با استقلال برای فصل آینده چقدر است؟ شنیدیم این بازیکن قراردادی به ارزش ۵۶۰ هزار یورو برای فصل آینده با استقلال دارد و این مبلغ به صورت خالص به کوین خواهد رسید. در آن زمان باشگاه استقلال قبول کرد ۲۰ درصد مالیات این بازیکن را هم پرداخت کند و مالیات این ستاره بر عهده باشگاه استقلال خواهد بود. با این وجود بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نمی تواند مالیات این بازیکن و یا سایر بازیکنان خارجی اش را پرداخت کند. از همین رو چیزی در حدود ۱۱۰ هزار یورو مالیات قرارداد این بازیکن به مبلغ اولیه قراردادش اضافه خواهد شد و خود یامگا باید مالیات قراردادش را پرداخت کند./ خبرورزشی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...