عایشه گل کنار مادر بسیار ساده و خاکی اش


عایشه گل کنار مادر بسیار ساده و خاکی اش

عکس مادر عایشه گل جوشکن منتشر شد عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده ترکیه ای که در فیلم های ایرانی مطرب و ساخت ایران 3 بازی کرده و طرفداران زیادی را در کشورمان دارد، به مناسبت روز جهانی مادر...

عکس مادر عایشه گل جوشکن منتشر شد

عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده ترکیه ای که در فیلم های ایرانی مطرب و ساخت ایران 3 بازی کرده و طرفداران زیادی را در کشورمان دارد، به مناسبت روز جهانی مادر قاب زیبایی از خود و مادر محجبه اش منتشر نمود که مورد توجه قرار گرفت و سادگی و نچرال بودن هنرمند ترکیه ای در این تصویر سوژه رسانه ها شد. در ادامه عکس زیبای عایشه گل جوشکن و مادرش را مشاهده خواهید کرد.

مادر عایشه گل جوشکن

عایشه گل جوشکن در کنار مادرش

عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده محبوب ترک در روز مادر عکس بدون روتوش و فیلتری از خود و مادر با حجابش منتشر نمود و عاشقانه برای مادرش نوشت:

Annem annem beni şefkatinle, merhametinle, sevginle bugünlere getirdin canım annem, anneler günün kutlu olsun. Seni seviyorum

روز مادر مبارک، مادر عزیزم، تو مرا با مهر و رحمت و محبت خود به این روز رساندی. دوستت دارم.

مختصر بیوگرافی عایشه گل جوشکن و همسرش

عایشه گل جوشکن خواننده و بازیگر متولد 17 ژوئن 1985 در ترکیه است. پدرش روزنامه نگار و نوازنده سازهای بادی همچون نی و مادرش معلم نقاشی است، متاهل بوده و با رضا اورمان (Riza Orman) کارآفرین فعال در عرصه اخذ ویزا و خرید ملک و سرمایه گذاری ایرانیان در ترکیه ازدواج کرده و یک فرزند دختر دارد. همسرعایشه‌گل نوازندهٔ پیانو و از آذری‌های ایران است.


عایشه گل کنار مادر بسیار ساده و خاکی اش

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟