خودروهای جدید برند ام جی به تهران رسیدند


شرکت ام جی فردا موتور محصولات جدید این برند شامل ام جی تی، MG4 برقی، ام...
شرکت ام جی فردا موتور محصولات جدید این برند شامل ام جی تی، MG4 برقی، ام جی 5  و سایبراستر را در شوروم جدید خود در پارک وی تهران در معرض نمایش قرار داده است.

شرکت ام جی فردا موتور محصولات جدید این برند شامل ام جی تی، MG4 برقی، ام جی 5 و سایبراستر را در شوروم جدید خود در پارک وی تهران در معرض نمایش قرار داده است.

چند ماه قبل در نمایشگاه خودروی تهران، فردا موتورز دو مدل از محصولات وارداتی ام جی را به بازار کشور معرفی کرد و حالا اولین نمایندگی رسمی ام جی در کشور را در این مکان راه اندازی کرده و احتمالاً طی روزهای آتی به صورت رسمی افتتاح می شود.

در مورد نشان ام جی باید بدانیم که بیشترین صادرات خودرو از چین به اروپا با این نشان تجاری اتفاق می افتد. همچنین با آغاز دوران خودروهای الکتریکی، ام جی توانسته تا در اکثر کشورهای اروپایی جز ۵ نشان پرفروش این دسته از محصولات باشد.

البته از میان خودروهای حاضر در نمایشگاه معروف شرکت فردا موتور، احتمال واردات MG 5، MG GT و ERX5 نسبت به دیگر محصولات بیشتر است، زیرا محدودیت های ارزی تعیین شده برای واردات و همچنین نبود زیرساخت های لازم برای استفاده از خودروهای تمام برقی موجب شده تا هم تمایل مردم برای خرید این دست محصولات کم شود و هم این که ارائه خدمات پس از فروش برای آن ها مشکلاتی را برای وارد کننده به همراه داشته باشد.

ام جی سایبراستر

ام جی سایبراستر

ام جی سایبرستر مجهز به 2 پیشرانه است؛ در اولی از یک موتور برقی استفاده شده که ۳۱۰ اسب بخار توان و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور را به چرخ های عقب تحویل می دهد. دومین پیشرانه از دو موتور تشکیل شده است که در مجموع، ۵۱۰ اسب بخار توان و ۷۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کنند و موجب چرخش هر چهار چرخ خودرو می شوند.

ام جی سایبراستر

پک باتری در این نسخه ۷۷ کیلووات ساعتی است و با هربار شارژ کامل آن می توان مسافت ۵۸۰ کیلومتر را بر اساس استاندارد CLTC پیمود.

ام جی سایبراستر

نسخه ای که در شوروم فرداموتور می بینیم که مجهز به یک پیشرانه برقی سوار بر محور عقب است. این موتور برقی توان تولید نهایت قدرت حدود ۳۱۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۷۵ نیوتن متر را دارد و از پک باتری ۶۴ کیلووات ساعتی تغذیه می شود. در این نسخه با هر بار شارژ کامل پک باتری می توان مسافت ۵۲۰ کیلومتر را پیمود.

ام جی 4

ام جی 4 ایکس پاور یک هاچبک جذاب از این برند است که بر پایه پلتفرم ماژولار سایک موتورز یعنی MSP شکل گرفته است. این خودرو با دو موتور برقی 201 و 228 اسب بخاری در محورهای جلو و عقب، در مجموع 429 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند. برچسب قیمت جهانی این هاچبک جذاب در نسخه‌های پایه حدود 46 هزار دلار است.

ام جی 4

ام جی جی تی

ام جی GT که قرار است وارد بازار ایران شود از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم بهره می برد. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۰ نیوتن متر را تولید و از طریق گیریکس ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب این خودرو از سیستم تعلیق توئیست بیم استفاده شده که عملکرد قابل قبولی را بر روی این خودرو به نمایش می گذارد.

ام جی GT طراحی مدرن و کاملا متفاوتی را با نسل قبل سواری های خود به نمایش می گذارد. در قسمت دماغه، چراغ های اصلی الگوی برش بسیار جذابی دارند تا نگاهی مرموز و جدی ایجاد کنند. گرافیک داخلی آنها نیز متشکل از ال ایی دیی و هالوژن کاملا خلاقانه جانمایی شده اند.

ام جی 5

ام جی 5

ام جی ۵ در بخش قوای محرکه، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی را در زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند.MG 5 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و با توجه به تنفس طبیعی پیشرانه این خودرو حساسیت پایین تری نسبت به بسیاری از خودرو های چینی با پیشرانه توربو شارژ دارد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته