پیکان - استقلال، محله اکباتان بدون تماشاگران!


پیکان - استقلال، محله اکباتان بدون تماشاگران!

مدیریت دیدار هفته پایانی لیگ به یک مشکل جدی برای سازمان لیگ تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، جنگ استقلال و پرسپولیس به هفته‌های پایانی کشیده و این تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی باید تا آخرین دقایق لیگ مبارزه کنند.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که در اتفاقی نادر، هر دو تیم در هفته آخر باید در تهران به مصاف حریفان بروند؛ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است و استقلال میهمان پیکان. به صورت طبیعی سرخپوشان با مشکلی مواجه نمی‌شوند اما بازی استقلال پیچیده است.

آنها حق خود می‌دانند که تماشاگران را با شال و پرچم آبی در ورزشگاه ببینند اما از طرف دیگر، استادیوم پاس قوامین که محل بازی‌های خانگی پیکان است، از نظر سازمان لیگ شرایط میزبانی از تماشاگران را ندارد و بازی این دو تیم شبیه به همه دیدارهای هوادار و پیکان در این فصل، بدون تماشاگر خواهد بود.

حالا استقلالی‌ها از طریق هواداران خود در فضای مجازی فشار زیادی می‌آورند تا استادیوم بازی هفته آخر تغییر کند اما مدیران پیکان با این ادله که هیچ تیمی حق ندارد در مورد شرایط میزبانی حریفش تصمیم‌گیری کند، با خواسته آبی‌ها مخالفت می‌کنند. این در حالی است که حتی یک خط نامه یا سندی بابت جابجایی محل بازی ارائه نشده و هواداران استقلال فقط در فضای مجازی مشغول اعتراض هستند. بعید هم نیست افرادی مشغول خط دادن این اخبار و دمیدن در آتش اختلافات باشند.

باشگاه پیکان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه پاس قوامین انجام می‌دهد و با مدیران ارشد این ورزشگاه نیز تسویه حساب کرده است. پس با این حساب، شایعه میزبانی در ورزشگاه دیگر هم تکذیب شده و مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد. اصرار پیکانی‌ها برای بازی در استادیوم محله اکباتان، دفاع مطلق از حق واقعی‌شان تلقی می‌شود و آنها اعتقاد دارند نباید به خاطر مصلحت تیم‌های دیگر، امتیاز میزبانی آنها سلب شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پرسپولیس برای پروفایل | 110 عکس نوشته زیبا برای هواداران پرسپولیسی