پیوس - میثاقیان: جنگ شمال و جنوب با چاشنی انتقام!


پیوس - میثاقیان: جنگ شمال و جنوب با چاشنی انتقام!

سرنوشت دو سرمربی جذاب فوتبال ایران طی سالیان اخیر بار دیگر با یکدیگر گره خورده است و اکنون نیز آنها در جنگی بزرگ به دنبال دستیابی به سهمیه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس و اکبر میثاقیان با تجربه چند دهه سرمربیگری اکنون در لیگ دسته دوم به دنبال یک اتفاق ویژه هستند.

آنها روی نیمکت دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری نوشهر در جنگ تنها سهمیه باقیمانده صعود به لیگ دسته اول، با یکدیگر تقابل خواهند داشت. تقابلی که هم از جنبه فنی و هم شخصی با چاشنی انتقام نیز همراه خواهد بود.

پیوس فصل گذشته موفق شد یک بار دیگر موفقیت بزرگ دیگری را جشن بگیرد و داماش گیلان را به لیگ دسته اول بیاورد. او اکنون به دنبال تکرار اتفاقی است که در آن تبحر خاصی دارد و به همین واسطه هم بود که ماهشهری‌ها در روزهایی که کاملا از رسیدن به صعود ناامید شده بودند، او را فراخواندند و از اوج ناامیدی برای آنها یک اتفاق امیدوارکننده شکل گرفته است. ماهشهری‌ها در هفته‌هایی که کورس را به مدعیان باخته بودند و سه تیم را بالاتر از خود می‌دیدند فرشاد پیوس را که از سپیدرود کنار رفته بود فراخواندند تا او با چوب جادویی خود و تبحری که در این لیگ دارد، یک بار دیگر شانس بزرگی در پلی‌آف نصیب آنها کند و شاید اگر خوش شانس‌تر بودند سهمیه مستقیم هم دور از دسترس آنها نبود.

برای اکبر میثاقیان اما شهرداری نوشهر یعنی یک عمر خاطره. جایی که او همیشه خود را مدیون این شهر می‌داند و خاطرات شیرینی را در شموشک نوشهر شکل داده بود و اکنون با رهبری شهرداری نوشهر به دنبال یک اتفاق شیرین دیگر خواهد بود. او در کورس با تیم مدعی کاغذ مقوا در نهایت تنها به رتبه دوم رسید تا در پلی آف رویای تیمش را جستجو کند و سرنوشت یک بار دیگر او را مقابل فرشاد پیوس قرار داده است. دو مربی‌ای که رکوردار صعود با تیم‌های تحت هدایت‌شان به دسته بالاتر هستند و این بار باید دید کدام‌یک قادر خواهد بود از تجربه‌اش بهتر سود ببرد.

2023284پیوس بی‌توجه به گرمای شدید این روزهای جنوب در کنار یار همیشگی‌اش (کرمانی مقدم) ماهشهری‌ها را مهیای پلی‌آف می‌کند.

اما این جدال از جهاتی یک جنگ انتقامی نیز برای دو مربی خواهد بود. فرشاد پیوس در زمانی که هدایت ویستاتوربین را عهده‌دار بود ناگهان در تعطیلات عید از نیمکت این تیم کنار رفت و اکبر میثاقیان را جانشین خود دید. این در حالی بود که در آن مقطع نیز همچنان تیم تازه تاسیس ویستاتوربین مدعی صعود محسوب می‌شد و شانس بالایی داشت. هرچند میثاقیان در آن فصل نتوانست کار را با این تیم به پایان برساند و او نیز از نیمکت تیم تهرانی کنار رفت.

اما نکته جالب یک سال بعد اتفاق افتاد؛ جایی که این بار اکبر میثاقیان در تعطیلات سال نو از نیمکت داماش گیلان کنار رفت و فرشاد پیوس جانشین وی شد و البته توانست در پایان مسیر آنها را به لیگ آزادگان بیاورد!

باید دید این مسیر در نهایت در تقابل رویارویی مستقیم دو سرمربی باتجربه با کسب نتیجه به سود کدامیک از دو تیم شهرداری ماهشهر یا شهرداری نوشهر همراه خواهد شد. به نظر شما جنگ پیوس و میثاقیان به سود کدام مربی خواهد شد؟


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس