آیفون 16 پرو مکس اپل مجهز به باتری با چگالی انرژی بالاتر از نسل قبل خواهد بود


آیفون 16 پرو مکس اپل مجهز به باتری با چگالی انرژی بالاتر از نسل قبل خواهد بودتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه اخیرا تصاویر مقایسه‌ای از گوشی‌های آیفون 16 پرو...

آیفون 16 پرو مکس اپل مجهز به باتری با چگالی انرژی بالاتر از نسل قبل خواهد بود
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

اخیرا تصاویر مقایسه‌ای از گوشی‌های آیفون 16 پرو مکس و آیفون 15 پرو مکس اپل در فضای آنلاین منتشر شد. این تصاویر نشان‌دهنده تفاوت اندازه دو گوشی با یکدیگر بودند. اکنون یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو گزارش جدیدی را در خصوص باتری مدل نسل آینده آیفون پرو مکس منتشر کرده و مدعی شده که این باتری از چگالی انرژی بالاتری برخوردار خواهد بود.

به گفته آقای کو، چگالی انرژی بالاتر باتری در آیفون 16 پرو مکس موجب می‌شود تا این سلول با وجود استفاده از قالب طراحی مشابه با باتری آیفون 15 پرو مکس از شارژدهی بیش‌تر و دوام طولانی‌تری برخوردار باشد. باتری با چگالی بالاتر، گرمای بیش‌تری را از خود ساطع نموده و به همین دلیل شایعه شده که اپل از کیسی با جنس فولاد ضدزنگ استفاده خواهد کرد. این کیس با هدف مدیریت بهتر حرارت به دور باتری پیچیده خواهد شد.

پیش از این تصویری از نمونه اولیه باتری آیفون 16 پرو منتشر شده بود. در این تصویر، باتری درون یک براکت مشابه محصور شده بود.

همچنین مینگ چی‌کو مدعی شده که بدنه فولاد ضدزنگ، تعویض باتری را تسهیل نموده و احتمالا در راستای رعایت الزامات قانونی اتحادیه اروپا برای باتری‌های قابل تعویض در گوشی‌های هوشمند به اپل کمک خواهد کرد.

تصویر آیفون 16 پرو مکس در کنار آیفون 15 پرو مکس

آقای کو مدعی شده که شرکت Sunway به‌عنوان تامین‌کننده اصلی کیس‌های فولادی ضدزنگ باتری برای گوشی جدید آیفون 16 پرو مکس نقش‌آفرینی خواهد کرد.

چنان‌چه نخستین مرحله تولید این کیس با موفقیت به سرانجام برسد؛ در این‌صورت اپل احتمالا برای تمامی مدل‌های سری آیفون 17 از کیس‌های جدید باتری استفاده خواهد کرد.

نمونه اولیه باتری آیفون 16 پرو از نمای جلویی و پشتی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قانون ممنوعیت تیک‌تاک در ماه سپتامبر در دادگاه بررسی می‌شود