شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد


آئین پاسداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از سوی بیمه مرکزی و با حضور دکتر علی استاد هاشمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیران عامل و روسای روابط عمومی شرکت های بیمه برگزار شد.به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی...

شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

آئین پاسداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از سوی بیمه مرکزی و با حضور دکتر علی استاد هاشمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیران عامل و روسای روابط عمومی شرکت های بیمه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی با ابراز خرسندی از نشست مشترک مدیران ارشد و مسئولان روابط عمومی های صنعت بیمه بر ضرورت توسعه فرهنگسازی تاکید کرد و اظهار داشت: خبررسانی شفاف، تحلیل و همچنین انعکاس شایسته آخرین دستاوردهای صنعت بیمه از جمله ماموریت هایی است که روابط عمومی ها بر عهده دارند.

رئیس کل بیمه مرکزی در این آیین، اشتراک گذاری اطلاعات و آمار از سوی واحدهای فنی برای تولید محتوا با روابط عمومی ها را خواستار شد و افزود: نهادناظر صنعت بیمه هیچگاه به دنبال کتمان آمار یا اطلاعات نیست و آمار می بایست شفاف اطلاع رسانی و اخبار مربوطه بموقع منتشر و در پرتال سازمان درج گردد.

وی خاطرنشان کرد: به رغم اقدامات خوبی که در صنعت بیمه صورت می‌گیرد اطلاع رسانی کافی به خصوص در انتشار اخبار بیمه ای در صنایع دیگر نداریم و این نیازمند انسجام و همکاری روابط عمومی های صنعت بیمه برای خروج از حلقه خبری داخلی خواهد بود.

دکتر استادهاشمی در خصوص ارتباط مستقیم مدیران روابط عمومی با مدیران عامل گفت: برای داشتن روابط عمومی پاسخگو با سرعت عمل کافی، نیازمند حذف لایه های مدیریتی میانی هستیم.

وی در این مراسم از تشکیل شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه خبر داد و گفت: اقدامات اولیه برای تشکیل این شورا انجام شده و در صدد هستیم با کمک سندیکای بیمه گران ایران برای استفاده از تمام ظرفیت صنعت با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی،اصحاب رسانه های تخصصی و اساتید ارتباطات یک پایگاه منسجم اطلاع رسانی در صنعت بیمهتشکیل دهیم.

رییس کل بیمه مرکزی خاطرنشان کرد: صنعت بیمه یک صنعت کمک رسان است و در روزهای سخت کنار مردم ایفای نقش می کند.

وی در پایان با تبریک مجدد روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: باید به گونه ای عمل کنیم که اعتماد مردم به این صنعت بیشتر شود تا بتوانیم بیمه های خرد را به مردم معرفی کنیم.

گفتنی است در این آئین، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و تنی چند از مدیران روابط عمومی نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

باران ایرمان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟