تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا امضا شد


بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا در راستای فروش خدمات بیمه‌ای از طرق...
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا در راستای فروش خدمات بیمه‌ای از طرق وام کالاکارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا با حضور مدیران‌عامل دو مجموعه به...
تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا امضا شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا در راستای فروش خدمات بیمه‌ای از طرق وام کالاکارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا با حضور مدیران‌عامل دو مجموعه به امضا رسید.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه همکاری با تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: پیوند بانک قرض‌الحسنه و یک نهاد بیمه‌ای، محصولات مناسبی ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا، فارغ از فضای سودآوری، یک نگرش اجتماعی نیز دارد؛ خاطرنشان ساخت: اگر بتوانیم با همکاری یکدیگر محصولاتی ارائه دهیم که نفع اجتماعی داشته باشد، اجر الهی نیز در پی خواهد داشت.

همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه دانا موفقیت‌آمیز بود

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه کرد: طرح «مهر دانا»، جامعه تحت پوشش میلیونی پیدا کرده است. بعد از همکاری موفق با بیمه دانا، بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای دیگر نیز به جمع مشتریان بانک پیوسته‌اند.

شمسی‌نژاد با بیان اینکه همکاری این دو مجموعه می‌تواند شمولیت مالی برخی از محصولات را در کل کشور گسترش دهد، اظهار داشت: باهم‌افزایی یکدیگر و مراکز نوآوری دو مجموعه، باید در حوزه بیمه، محصولات و طرح‌های نوآورانه‌ای ارائه کنیم.

وی افزود: می‌خواهیم شمولیت بیمه را با کمک قرض‌الحسنه بیشتر کرده و کاری کنیم افرادی که به دلیل توان مالی از سبد بیمه جا مانده‌اند، تحت پوشش قرار گیرند.

به همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتخار می‌کنیم

دکتر «رضا جعفری» مدیرعامل بیمه دانا نیز در این مراسم با تقدیر از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای همکاری در طرح مهر دانا گفت: افتخار می‌کنیم که در این طرح با بانک همکاری داشتیم. در سال اول گروه تاکسی‌داران، کامیون‌داران و بسیاری از رانندگانی که فاقد پوشش‌های بیمه‌ای لازم بودند به این طرح پیوستند.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن ۵ میلیون در این بیمه خاطرنشان ساخت: برنامه داریم امسال با همکاری یکدیگر این رقم را تا ۸ میلیون نفر افزایش دهیم و کسانی را که توان مالی ندارند، در پوشش بیمه قرار دهیم.

جعفری با بیان اینکه همکاری جدید این مجموعه برای ۳ سال دیگر خواهد بود، گفت: در توسعه همکاری‌های دو طرف، بیمه عمر نیز به سبد محصولات افزوده خواهد شد.

نگار کریمی