الهه محمدی جایزه خود را به روزنامه‌نگاران فلسطینی تقدیم کرد


الهه محمدی جایزه خود را به روزنامه‌نگاران فلسطینی تقدیم کرد

باشگاه روزنامه نگاران ایران: الهه محمدی پس از دریافت بیست و یکمین جایزه آزادی مطبوعات «خوزه کوزو» آن را به پابلو گونزالس، وائل الدحدوح و تمام روزنامه‌نگاران فلسطینی تقدیم کرد که برای جلب توجه نسبت به وضعیت غزه فداکاری‌های بزرگی انجام...

باشگاه روزنامه نگاران ایران: الهه محمدی پس از دریافت بیست و یکمین جایزه آزادی مطبوعات «خوزه کوزو» آن را به پابلو گونزالس، وائل الدحدوح و تمام روزنامه‌نگاران فلسطینی تقدیم کرد که برای جلب توجه نسبت به وضعیت غزه فداکاری‌های بزرگی انجام داده‌اند.
خانم محمدی در پیامی به انجمن حرفه‌ای روزنامه‌نگاران گالیسیا و باشگاه مطبوعاتی فِرول، برگزارکنندگان این جایزه، ضمن ابراز تسلیت قلبی به مناسبت بیست و یکمین سال درگذشت خوزه کوزو، اعلام کرد که «واقعاً از انتخاب شدن برای دریافت جایزه احساس افتخار می‌کند.»
او در ادامه نوشت: به‌عنوان یکی از برندگان این جایزه، مایلم آن را به پابلو گونزالس، روزنامه‌نگار شجاع اسپانیایی که در فوریه ۲۰۲۲ در حال پوشش فاجعه انسانی در مرز لهستان و اوکراین بازداشت شد، تقدیم کنم. در این دوران پرچالش فکرم همراه اوست. همچنین این جایزه را به وائل الدحدوح و همه روزنامه‌نگاران فلسطینی تقدیم می‌کنم که برای جلب توجه نسبت به وضعیت غزه فداکاری‌های بزرگی انجام داده‌اند.
او همچنین آرزوی کرد روزنامه‌نگاران بتوانند در امنیت و آزادانه کار کنند.
لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی