نکونام کاپیتان ویژه استقلال را معرفی کرد


نکونام کاپیتان ویژه استقلال را معرفی کرد

بازیکنان و کادرفنی استقلال جمعه گذشته، برای یکی از طرفداران خاص این تیم اوقات بسیار زیبایی را رقم زدند.

نکونام کاپیتان ویژه استقلال را معرفی کرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال روز جمعه تمرین کرد و یک قدم دیگر به آمادگی جهت رویارویی با نساجی مازندران نزدیک‌تر شد اما در آن جلسه اتفاق مهم دیگری نیز رخ داد که به نوعی تمام فضای تمرین را تحت تاثیر خود قرار داد. استقلالی‌ها برای یکی از هواداران معلول خود جشن تولد گرفتند و خاطره‌ای را برایش رقم زدند که قطعاً این هموطن عزیزمان تا آخر عمر آن را فراموش نخواهد کرد.

هواداری که از قزوین آمد

هوادار معلول استقلال محمد نام دارد و اهل شهرستان آبیک استان قزوین است. این هوادار که قبلاً هم سر تمرین استقلال حضور یافته به نویی با آبی‌پوشان پایتخت زندگی می‌کند. اینطور که خانواده محمد می‌گویند، او با استقلال در واقع زندگی می‌کند و هر وقت ‌آبی ها می‌برند حالش خوب است و هرگاه که می‌بازند تا ساعت‌ها ناراحت می‌شود به همین خاطر عملاً شرایط روحی خود را به استقلال گره زده و نتایج این تیم بخشی از زندگی محمد تلقی می‌شود.

سورپرایز استقلالی‌ها

جمعه تولد محمد بود و جواد نکونام که بارها این هوادار را در تمرین و مسابقات دیده و به گرمی با او برخورد کرده بود، از قبل هماهنگ کرد تا محمد همراه با خانواده‌اش سر تمرین استقلال حاضر شود. او هم با خوشحالی آمد و نظاره‌گر تمرین شد اما نمی‌دانست که در پس پرده چه خبر است. پس از پایان کار، جواد نکونام سراغ این هوادار وفادار استقلال آمد و با او مشغول صحبت شد. محمد هم بی‌خبر از همه جا از اینکه کنار سرمربی استقلال بود خوشحال بود که ناگهان سیدحسین حسینی با کیک تولد وارد شد. این سورپرایز استقلالی‌ها برای طرفدار خاص خودشان بود که خوشحالی او را به اوج رساند.

کاپیتان جدید

جواد نکونام حرف‌های بسیار زیبا و انسانی به این هوادار استقلال زد تا روحیه او را بالا ببرد. سرمربی استقلال خطاب به محمد گفت: "همه ما از اینکه تو اینجا هستی خوشحال هستیم و خیلی دوست داریم شادی ات را ببینیم. تو کاپیتان استقلال هستی و دلمان می‌خواهد همیشه کاری بکنیم که باعث خوشحالی ات شود" جواد نکونام از روزی که سرمربی استقلال شده خیلی روی بحث طرفداران معلول تاکید دارد و دستور داده حتی در روزهایی که تمرین استقلال پشت درب‌های بسته برگزار می‌شود هم از چنین هوادارانی به بهترین شکل ممکن استقبال و پذیرایی شود./خبرورزشی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فردوسی‌پور:گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود