بایدن درها را به روی مناظره‌های اضافی با ترامپ بست


بایدن درها را به روی مناظره‌های اضافی با ترامپ بست

اقتصادنیوز: بایدن و تیمش درها را به روی مناظره‌های اضافی با ترامپ بستند و پیشنهاد کردند که دو رقابت برنامه ریزی شده که قبلاً توسط هر دو طرف توافق شده بود، تنها مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری 2024 خواهند بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا که پیشتر برگزاری دو مناظره در ماه‌های ژوئن و سپتامبر را به دونالد ترامپ پیشنهاد داده بود، اکنون درخواست ترامپ برای انجام مناظره‌های بیشتر را رد کرده است.

روزنامه نیویورک پست گزارش داد که بایدن و تیمش درها را به روی مناظره‌های اضافی با ترامپ بستند و پیشنهاد کردند که دو رقابت برنامه ریزی شده که قبلاً توسط هر دو طرف توافق شده بود، تنها مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری 2024 خواهند بود.

خبر مرتبط
کاخ سفید و وزارت دادگستری باید فوراً از من عذرخواهی کند

اقتصادنیوز: رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا در رسانه اجتماعی خود (تروث سوشیال) نوشت که کاخ سفید به خاطر پرونده حق السکوت باید از او عذرخواهی کند.

تیم بایدن به ان‌بی‌سی نیوز گفت: بحث درباره مناظره‌ها به پایان رسیده است. رقابت دیگری در کار نخواهد بود.

دو مناظره برنامه ریزی شده شامل یک رویداد در 27 ژوئن به میزبانی شبکه خبری سی ان ان و یک مناظره در روز 10 سپتامبر با ای بی سی نیوز می‌شود.

هفته گذشته بایدن پیشنهاد برگزاری دو مناظره به ترامپ را داده بود که وی بلافاصله آن را قبول کرد و گفت: من آماده و مشتاق برای مناظره با جو حقه باز در دو زمان پیشنهادی در ژوئن و سپتامبر هستم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت خودرو‌های ایران خودرو و سایپا امروز 13 خرداد 1403+ جدول