حمایت صندوق توسعه ملی از 20 پروژه در استان کرمان


حمایت صندوق توسعه ملی از 20 پروژه در استان کرمان

استاندار کرمان در اختتامیه همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ گفت: صندوق توسعه ملی برای حمایت از ۲۰ پروژه اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در اختتامیه دومین دوره رویداد بین‌ المللی فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری استان کرمان گفت: ابزارهای مالی، صنعت، معدن، گردشگری، دانش‌ بنیان و هوش مصنوعی در فرصت بی‌ نظیر همایش فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری دور هم جمع شدند.
وی بیان کرد: ذهنیت‌ های تازه‌ ای در این‌ همایش برای همه ما ایجاد شد و این اصلاح ذهنیت کمک‌ بزرگی کرد که افق دید و نگاه مان متفاوت شود.
استاندار کرمان گفت: در گیر و دار و روزمرگی کارهای اجرایی، این چند روز فرصت بی‌ نظیری شد؛ که به این حوزه‌ ها پرداخته شود و بشنویم.
فداکار تصریح کرد: دبیرخانه همایش‌ نیز در اتاق بازرگانی شکل خواهد گرفت و همه مباحث مطرح شده در قالب کمیته‌ های ذیل اتاق، جمع‌ بندی و پیگیری می‌ شود.
وی ادامه داد: به صورت فصلی هم در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گزارشی از روند پیشرفت کار ارائه شود که نتیجه واقعی را از این نشست و برخواست‌ ها ببینیم.
استاندار کرمان با بیان اینکه صندوق توسعه ملی برای حمایت از ۲۰ پروژه اعلام آمادگی کرده است، بیان داشت: در حوزه بورس و ابزاهای جدید مالی، موقعیت‌ های خوبی در قانونی دیده شده که این ظرفیت در استان عملیاتی شود.
فداکار تصریح کرد: در حوزه انرژی‌ های تجدیدپذیر؛ استان کرمان ظرفیت فوق‌ العاده‌ ای دارد؛ که تفاهم‌ نامه‌ هایی در این زمینه به امضا رسید و در زمینه مجوزهای بی‌ نام و استفاده از قانون تامین مالی، اولین مجوز را در حوزه انرژی‌ های خورشیدی آماده خواهیم کرد.
وی با اشاره به هزینه‌ های سنگین در تولید برق، بیان‌ کرد: فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری کرمان معرفی شد و بهترین ظرفیت برای تولید انرژی خورشیدی داریم.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جزئیات جدید از فروش اینترنتی نان | چگونه اینترنتی نان بخریم؟