برگزاری مراسم تجلیل از دکتر جمشید ممتاز با حضور وزیر امور خارجه


برگزاری مراسم تجلیل از دکتر جمشید ممتاز با حضور وزیر امور خارجه

وزیر امور خارجه در مراسم تجلیل از خدمات دکتر جمشید ممتاز مشاور، حقوقی وزارت خارجه خطاب به وی گفت: جنابعالی نه یک مشاور برای وزارت امور خارجه، بلکه استاد و راهبر بوده و هستید.

برگزاری مراسم تجلیل از دکتر جمشید ممتاز با حضور وزیر امور خارجه

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم تجلیل از تلاش‌ها و خدمات ارزنده دکتر جمشید ممتاز استاد و حقوقدان برجسته کشور با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و معاونان و مدیران بین الملل دستگاه دیپلماسی برگزار شد.

امیرعبداللهیان در این مراسم از خدمات و تلاش‌های برجسته و ارزنده دکتر ممتاز، همچنین تواضع، اخلاق نیک، دانش برتر، وطن پرستی و عرق ملی، دفاع قوی از منافع ملی در صحنه‌های بین المللی، تسلط به آداب مذاکره و دیپلماسی علاوه بر استاد برجسته بودن دکتر ممتاز در دانشگاه تجلیل و قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه خطاب به دکتر ممتاز مشاور دیرین حقوقی وزارت خارجه تاکید کرد: جنابعالی همواره همکاران خود در وزارت خارجه را همچون فرزندان خود دیدید و کمک کردید و دست دوستان ما را در بحران‌ها و سختی‌ها و پیچ‌های عمیق حقوقی گرفتید و کمک ارزشمندی به همکاران ما در انجام ماموریت دیپلماتیک خود کردید.

وی ادامه داد: جنابعالی نه یک مشاور برای وزارت امور خارجه، بلکه استاد و راهبر بوده و هستید و ان شاءالله سال‌های طولانی عمر با برکت تان استمرار داشته باشد و کشور و همه همکارانم و دانشجویان و دانشگاهیان کشور از وجود جنابعالی بهره‌مند باشند.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین برای دکتر ممتاز و خانواده محترم ایشان از خدای سبحان بهترین‌ها را آرزو کرد.

دکتر ممتاز نیز ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از ابراز محبت وزیر، معاونان و مدیران وزارت امور خارجه، فعالیت‌ها و خدمات خود را انجام وظیفه بهعنوان یک ایرانی و خادم این آب و خاک و میهن عزیزمان عنوان کرد.

در پایان این مراسم، امیرعبداللهیان به نیابت از همکاران در دستگاه دیپلماسی و دانشگاه با اهدای لوح، از دکتر ممتاز قدردانی کرد. / ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح پرابهام بایدن برای آتش بس در غزه