فوری: جانشین ژاوی از فوتبال زنان می‌آید!


فوری: جانشین ژاوی از فوتبال زنان می‌آید!

ژوناتان خیرالدز، سرمربی تیم زنان بارسلونا، به‌صورت موقت جانشین ژاوی هرناندز خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنش‌ها در بارسلونا ادامه دارد و همانطور که اکثر منابع اسپانیایی اعلام کرده‌اند، خوان لاپورتا تمایلی به ادامه کار با ژاوی هرناندز ندارد و تصمیم به اخراج او گرفته است.

تصمیمی که با توجه به توافق و پیمان وفاداری دو طرف که کمتر از یک ماه از آن گذشته است، بسیار بحث‌برانگیز خواهد بود. زیرا خود ژاوی اعلام کرده بود در پایان فصل از بلوگرانا جدا خواهد شد و سپس با اصرار مدیران تصمیم گرفت نظرش را تغییر دهد.

فوری: جانشین ژاوی از فوتبال زنان می‌آید!

با توجه به اتفاقات روزهای گذشته و صحبت ژاوی مبنی بر توان کم بارسلونا از لحاظ مالی، لاپورتا از این مربی به‌شدت ناامید شده و معتقد است باید قبل از تابستان با او قطع همکاری کنند و به سراغ مربی جدیدی بروند.

در اخباری که از جانشینان احتمالی ژاوی صحبت کرده بودند، نام ژوناتان خیرالدز، سرمربی تیم زنان بارسا هم به چشم می‌خورد. با اینکه احتمال حضور او بر روی نیمکت تیم مردان کم است، اما یک احتمال وجود دارد.
بر اساس گفته ال‌چیرینگیتو، بارسا در نظر دارد، در صورت اخراج ژاوی، تا زمان انتخاب یک مربی دائمی، از خیرالدز به‌عنوان مربی موقت استفاده کند.

از توماس توخل، روبرتو دی‌زربی، هانسی فلیک و رافا مارکز هم به‌عنوان کاندیدهای جدی نیمکت بلوگرانا نام برده شده است. فلیک مدت‌هاست که بدون تیم است، مارکز هدایت تیم جوانان بارسا را برعهده دارد و توماس توخل با بایرن مونیخ قطع همکاری کرده است. روبرتو دی‌زربی هم با اعلام باشگاه برایتون، در پایان این فصل از تیم انگلیسی جدا خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی