آقا مسعود در سیرجان تیم را جمع کرد؛/ پسندیده: بازی سپاهان برای من خاص است


آقا مسعود در سیرجان تیم را جمع کرد؛/ پسندیده: بازی سپاهان برای من خاص است

سبحان پسندیده می‌گوید هوادار از نظر ذهنی ریکاوری شده و آماده سه بازی حساس باقی‌مانده لیگ است.

به گزارش "ورزش سه"، سبحان پسندیده، مدافع هوادار، در مورد شرایط تیم‌شان بعد از شکست سنگین مقابل گل گهر با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد این بازی گفت: شرایط تیم با آقا مسعود رو به رشد بود اما در این بازی نتیجه‌ای رقم خورد که شوکه شدیم و از دقیقه ۷۵ تا ۹۰، چهار گل دریافت کردیم که نمی‌توانستیم آن را هضم کنیم. یکی از بهترین بازی‌هایمان از نظر مالکیت بود که این اتفاق افتاد که خوشبختانه آقای شجاعی همانجا در زمین و رختکن تیم را جمع کردند و با بزرگترهای تیم صحبت کردند.

پسندیده ادامه داد: همه ما بعد از این بازی در شوک بودیم. نتوانستیم انتظارات آقا مسعود را برآورده کنیم و بعد از بازی یک صحبت‌هایی کرد و از نظر ذهنی ریکاوری شدیم و آماده بازی سپاهان، نساجی و استقلال خوزستان هستیم.

2023452

او در مورد شرایط هوادار عنوان کرد: در این دو روز تمرینات خوبی داشتیم و در سه هفته آینده و به خصوص بازی با تیم خوب سپاهان دنبال جبران نتیجه هستیم. صددرصد می‌رویم که این نتیجه را جبران کنیم. فقط محکوم به برد هستیم چون شرمنده باشگاه، کادرفنی و خانواده‌هایمان شدیم.

او در مورد سابقه حضور در سپاهان گفت: من در کل پایه‌های سپاهان بازی کرده‌ام و با آقای قلعه‌نویی و نویدکیا به تیم بزرگسال رفتم و سپس برای خدمت سربازی به ملوان رفتم. خودم دوست داشتم در سپاهان بمانم اما با صحبتی که با آقای مورایس کردم احساس کردم باید جدا شوم و هوادار را انتخاب کردم. خدا را شکر فصل خوب و روند رو به رشدی داشتم. انگیزه بالایی برای بازی سپاهان دارم چون از بچگی آنجا بزرگ شده‌ام و انگیزه‌ام چند برابر است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پرسپولیس با سه هفته صدرنشینی قهرمان شد!