شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403


شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

ایران‌خودرو شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد. متقاضیان خرید پژو 207 اتوماتیک با اولویت زمستان 1402، اکنون می‌توانند برای واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند. این گروه از متقاضیان به...

ایران‌خودرو شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد. متقاضیان خرید پژو 207 اتوماتیک با اولویت زمستان 1402، اکنون می‌توانند برای واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند. این گروه از متقاضیان به مدت 10 روز فرصت دارند تا ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام کنند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
شرایط فروش پژو 207 اتوماتیک، اردیبهشت 1403:
شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک اعلام شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
مطابق جدول بالا، مشتریان می‌توانند تمامی بهای پژو 207 اتوماتیک پانوراما را در یک مرحله پرداخت کنند و این خودرو را طی 90 روز کاری تحویل بگیرند. بنابراین با تکمیل وجه در روزهای پایانی اردیبهشت 1403، پژو 207 اتوماتیک پانوراما متقاضیان در مهرماه 1403 به آن‌ها تحویل داده خواهد شد. درصورت عدم تمایل به واریز وجه در یک مرحله، متقاضیان می‌توانند نیمی از بهای خودرو را درحال‌حاضر پرداخت کنند و اتومبیل خود را مدتی بعد یعنی در آبان 1403 تحویل بگیرند. البته درصورت شرکت در بخش پیش‌فروش، قیمت خودرو غیرقطعی است و در زمان تحویل و صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد.
توضیحات بخشنامه ایران‌خودرو:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) درخصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.
برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه‌شده در جدول مشمول مصوبه 473 شورای رقابت است. درصورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود.
در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور پرداخت ما به‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.
لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...