بازگشت عکس‌های حذف‌شده به آیفون‌ها!


بازگشت عکس‌های حذف‌شده به آیفون‌ها!

ایتنا - به نظر می‌رسد اپل از یک خطای مهلک رنج می‌برد. باگی که حسابی کاربران را به دردسر انداخته و داده‌هایی را بازمی‌گرداند که که کاربران آیفون معتقدند حذف و ناپدید شده‌اند.


به نظر می‌رسد اپل از یک خطای مهلک رنج می‌برد. باگی که حسابی کاربران را به دردسر انداخته و داده‌هایی را بازمی‌گرداند که که کاربران آیفون معتقدند حذف و ناپدید شده‌اند.

برخی از دارندگان آیفون گزارش دادند که پس از به روز رسانی گوشی‌های خود به سیستم عامل جدید iOS 17.5، دوباره عکس‌های حذف شده آنها ظاهر شد که تاریخ حذف برخی از آنها به مدت‌ها قبل بازمی‌گردد. در اینجا لازم به ذکر است که آزمایش کنندگان نسخه بتا iOS 17.5 هفته گذشته همین شکایت را در مورد این خطا داشتند.

عکس‌های حذف شده را برگردانید
کاربرانی که این باگ ظاهری را گزارش کردند، گفتند که پس از به‌روزرسانی، عکس‌های قدیمی حذف شده را در آخرین آلبوم خود مشاهده کرده‌اند.

برخی از آن‌ها ادعا کردند که عکس‌هایی که سال‌ها پیش حذف کرده‌اند در گوشی‌هایشان دوباره ظاهر شده است، و که سایر کاربران نیز اعلام کردند که عکس‌های سال ۲۰۲۱، حالا به عنوان عکس‌های جدید در گوشی ظاهر می‌شوند.



یک کاربر نیز اشاره کرد که حدود 300 عکس قدیمی او بر روی آیپد ظاهر شده است که طبق دستورالعمل اپل پاک کرده و آیپد را به یکی از دوستانش فروخته است.

یکی از کاربران همچنین گفت که علیرغم اینکه آیفون خود را همگام‌سازی نکرده و از iCloud نیز استفاده نمی‌کند اما عکس‌های قدیمی در گوشی ظاهر شده‌اند! این بدان معنی است که احتمالا منشا تصاویر احتمالا فضا ذخیره‌سازی گوشی است.

آیا اپل اطلاعات قدیمی را مخفیانه ذخیره می کند؟
بازگشت عکس‌های حذف شده نشان می‌دهد که داده‌های قدیمی تا زمانی که با داده‌های جدید جایگزین نشوند، در واقع حذف نمی‌شوند، زیرا سیستم عامل‌ها به سادگی دسترسی به آنها را مسدود می کنند.

در حالی که اپل نسبت به باگ بازگرداندن عکس‌های حذف شده پاسخی نداد، کاربران گفتند که این احتمال وجود دارد که موضوع فقط به عکس‌ها محدود نشود. یک کاربر نیز در پلتفرم ایکس اعلام کرد که پیام‌های پست صوتی قدیمی را دیده که پس از به روز رسانی، برگشته‌اند.

حالا باید دید که آیا این باگ نشان می‌دهد که اپل به‌طور مخفیانه داده‌های حذف شده قدیمی را نگه می‌دارد یا فقط مربوط به نحوه مدیریت داده‌ها در iOS 17.5 است، اما درهرصورت شرایط پیش آمده برای اپل، وضعیت ایده‌آلی نیست.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟