پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل دوم


پرسپولیس بهترین تیم نیم فصل دوم

پرسپولیس با کسب 29 امتیاز در نیم فصل دوم عملکرد درخشانی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم با هدایت اوسمار ویه‌را نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و موفق‌ترین تیم دور برگشت لیگ برتر خلیج فارس بوده است. شاگردان این سرمربی برزیلی در دور برگشت 29 امتیاز به دست آوردند که یک رکورد برای سرخپوشان محسوب می‌شود.

پرسپولیس در نیم فصل دوم 9 برد و 2 تساوی کسب کرده و تنها باخت قرمزها برابر آلومینیوم اراک در شروع نیم فصل بوده که اگر پرسپولیس در این بازی حتی به نتیجه تساوی هم می‌رسید، حالا صدر جدول و سرنوشت قهرمانی را در اختیار داشت.

استقلال در نیم فصل دوم یک امتیاز کمتر از پرسپولیس کسب کرده، اما تنها تیم بدون شکست لیگ برتر ایران در دور برگشت نیز محسوب می‌شود. البته پرسپولیس با 18 گل زده و تنها 4 گل خورده، بهترین عملکرد دفاعی و هجومی را نیز به خود اختصاص داده است.

تیم فولاد و صنعت نفت با 7 و 9 امتیاز ضعیف‌ترین عملکرد را در دور برگشت داشتند. این در حالی است که ذوب آهن با هدایت محمد ربیعی تنها 11 امتیاز در 12 بازی دور برگشت داشته تا به شدت ضعیف ظاهر شود.

در این بین شمس آذر با کسب 18 امتیاز عملکردی درخشان را از خود به جای گذاشته اما همچنان پرسپولیس و استقلال با اختلاف چشمگیر نسبت به سایرین خود را در جدول نیم فصل دوم جدا کرده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هواداران پرسپولیس به حق‌شان رسیدند