پیولی: از صحبت درباره آینده‌ام خسته شده‌ام


پیولی: از صحبت درباره آینده‌ام خسته شده‌ام

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید از گمانه‌زنی‌ها و صحبت درباره آینده‌اش در این باشگاه خسته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی پس از شکست ۳-۱ تیمش مقابل تورینو، ادعا کرد که این دیدار خلاصه این فصل میلان است و آنها در این بازی با عملکرد ضعیف در دفاع و از دست دادن موقعیت‌های جدی در خط حمله، به خودشان آسیب‌های زیادی وارد کرده‌اند.

او در مورد باخت ۳-۱ میلان گفت: «اگرچه با توجه به اینکه آنها فقط ۴ شوت خطرناک به سمت دروازه ما زدند، اما ما ۳ گل دریافت کردیم که آمار ضعیفی برای خط دفاعی است. در خط حمله هم چند موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم اما بسیار ضعیف کار کردیم. این همان اشتباهاتی است که ما بارها در طول فصل مرتکب شدیم و می‌توان گفت این بازی خلاصه فصل ما است.»

او در ادامه به سوالی درباره فاصله کیفیت بازیکنان تیم اینتر نسبت به آنها پاسخ داد: «ما در این فصل در بین تیم‌های معمولی بهترین تیم بودیم اما اینتر سطح دیگری نشان داد و عالی کار کرد. این فقط در مورد کیفیت بازیکنان نیست بلکه نشان می‌دهد عملکرد کل اعضای باشگاه خارق‌العاده بوده است.»

2023523

ممکن است بازی بعدی آخرین بازی شما بر روی نیمکت میلان باشد؟

«این آخرین بازی فصل است و سپس خواهیم دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. مردم و رسانه‌ها ماه‌ها درباره این موضوع صحبت کرده‌اند اما هنوز چیزی مشخص نیست. هفته بعد را به پایان خواهیم رساند و سپس معلوم می‌شود.»

آیا انتظار دارید قبل از هفته آخر تکلیف آینده‌تان مشخص شود و در صورت قطع همکاری، با هواداران خداحافظی کنید؟

انتظاری از کسی ندارم. در مدت حضورم در میلان همیشه پس از پایان فصل درباره برنامه‌های آینده صحبت کرده‌ایم و الان انتظار ندارم که زودتر از آن زمان این اتفاق رخ دهد.

شایعه پیشنهاد ناپولی به شما؟
از حرف زدن درباره آینده‌ام خسته شده‌ام. من با هیچ باشگاهی صحبت نکرده‌ام. من برای میلان و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم. در صورتی‌که روزی اینجا را ترک کنم، در آن زمان درباره باشگاه بعدی صحبت خواهم کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام برنامه هفته دوم VNL: ایران و چهار دوئل