قیمت کارشناسی اعلام نشده اما ما باارزش‌ترینیم/ ادعای عجیب نصیرزاده علیه پرسپولیس و استقلال!


قیمت کارشناسی اعلام نشده اما ما باارزش‌ترینیم/ ادعای عجیب نصیرزاده علیه پرسپولیس و استقلال!

مدیرعامل باشگاه تراکتور سرخپوشان تبریزی را باارزش‌ترین برند فوتبال ایران دانست.

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده پیرامون شایعات در مورد رقم ارزش باشگاه تراکتور گفت: افرادی که در این خصوص اظهار نظر می‌کنند. باید این موضوع را در نظر داشته باشند که تراکتور پُرتماشاگرترین تیم آسیا بوده و این ادعا قبلاً در نظرسنجی‌های معتبر بین المللی ثابت شده است. همچنین این مورد را هم در نظر بگیرید که برخلاف ادعاها، باشگاه ریالی بدهی ندارد و به همین دلیل است که همه ساله مجوز حرفه‌ای اخذ ‌می‌کند.

وی افزود: اکنون بازیکنان بسیار خوبی با قراردادهای طولانی مدت در تیم حضور دارند؛ پس می‌توان به این نتیجه رسید که تراکتور باشگاه بزرگ و باارزشی است. با این حال تا کنون قیمت کارشناسی‌شده باشگاه اعلام نشده است.

نصیرزاده ادامه داد: برخی‌ها قیمت مطرح شده در رسانه‌ها را با قیمت واگذاری باشگاه‎‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس مقایسه می‌کنند. به اذعان هواداران، ارکان باشگاه و طبق نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تراکتور پُرهوادارترین تیم ایران و آسیاست. پس طبیعی است که ارزش و قیمت آن به مراتب از سایر باشگاه‌ها بیشتر باشد؛ البته باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که ارزش گذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس با احتساب بدهی‌های آن‌ها صورت گرفته بود؛ اما تراکتور بدهی داخلی و خارجی ندارد.

مدیرعامل تراکتور درباره تفاوت تراکتور با دو باشگاه سرخابی عنوان کرد: شاید عده‌ای این ادعا را داشته باشند که در قیمت گذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس دارایی‌هایی نظیر استادیوم تمرینی مدنظر قرار گرفته، این در حالی است که میزان بدهی آنان چندین برابر ارزش دارایی مذکور است. شایان ذکر است در پروسه واگذاری باشگاه تراکتور هیچ گونه بدهی‌ای انتقال نمی‌یابد.

این در حالی است که 80 درصد از سهام پرسپولیس و استقلال با رقم 3200 و 2800 میلیارد تومان توسط کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی خریداری شد و حالا باید دید رقم کارشناسی برای ارزش تراکتور با این اعداد چه میزان تفاوت خواهد داشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی