برگزاری مجمع سالانه؛ 67 درصد سود تاپ، میان سهامداران تقسیم شد


مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان تاپ صبح چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های ارم با حضور ۸۳.۳۲ درصدی سهامداران برگزار شد. در این مجمع حامد نقشوان مدیرعامل تاپ گزارشی از سال مالی منتهی به ۲۹...

برگزاری مجمع سالانه؛ 67 درصد سود تاپ، میان سهامداران تقسیم شد

مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان تاپ صبح چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های ارم با حضور ۸۳.۳۲ درصدی سهامداران برگزار شد.

در این مجمع حامد نقشوان مدیرعامل تاپ گزارشی از سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت تاپ را قرائت کرد. او در خصوص تعداد کل ابزارهای پرداخت بیان کرد: «تا پایان اسفند ۱۴۰۲ تعداد پایانه‌های تراکنش دار رشد ۴.۸۵ درصدی داشته و تعداد پایانه‌های فعال به ۱۱.۷ میلیون پایانه رسیده است. همچنین تعداد تراکنش‌ ها با رشد ۱۰.۴ درصدی به ۴۹ میلیارد تراکتش در سال ۱۴۰۲ بوده است. همچنین مبلغ کل تراکنش‌ها ۱۲.۳ همت بوده که رشد ۳۳ درصدی مبلغ تراکنش‌ها در سال ۱۴۰۲ را به همراه داشته است.»

براساس این گزارش، شرکت تاپ رتبه سوم در سهم مبلغ تراکنش کل درگاه‌ها و رتبه دوم در سهم مبلغ تراکنش‌های موبایلی را در پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ از آن خود کرده است. همچنین این شرکت کمترین میزان خطای پذیرندگی را در تمام ماه‌های سال ۱۴۰۲ در مقایسه با رهبران بازار داشته و با ۹۹.۹۸ درصد تراکنش موفق رتبه نخست پایداری شبکه را در بین رهبران بازار کسب کرده است.

نقشوان ارزش سهم معامله شده شرکت تاپ در سال ۱۴۰۲ را ۱.۲۱ همت عنوان کرد و گفت: «انتهای سال گذشته با افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته موافقت شد و بدین ترتیب سرمایه شرکت به هزار میلیارد تومان رسید. مبلغ تراکنش‌های شرکت تاپ در سال ۱۴۰۲ در کلیه درگاه‌ها ۱.۳۳۸ همت بوده که باعث رشد ۲۶.۷ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ شده است.

جذب تراکنش‌های فروشگاهی در حوزه پوز شرکت تاپ در سال گذشته ۱.۱۶۱ همت بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۲.۶ درصدی را تجربه کرده است. جذب تراکنش‌های مجازی این شرکت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۷۶.۶ همت بوده و نسبت به سال قبل آن ۶۲.۵ درصد رشد داشته است.

علیرضا خداکرمی رئیس مجمع در ادامه این نشست عنوان کرد: «میزان سود سال شرکت تاپ ۲۲۴ میلیارد تومان است. ۶۷ درصد از این سود برابر با ۱۵۰ میلیارد تومان میان سهامداران تقسیم می‌شود‌. بدین‌ترتیب ۱۵۰ ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران تعلق می‌گیرد.»

در انتهای این جلسه صورت‌های مالی سال منتهی به اسفند ۱۴۰۲ تصویب شد. همچنین در این مجمع بازرس قانونی، حسابرس و روزنامه کثیرالانتشار برای سال جاری انتخاب شدند.

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کشاورزانی که مزارع را آتش بزنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند