بازداشت 2 زن تبهکار در اتوبوس + جزئیات عملیات کلانتری بانوان مشهد


بازداشت 2 زن تبهکار در اتوبوس + جزئیات عملیات کلانتری بانوان مشهد

به گزارش رکنا، روند صعودی جیب بری و کیف زنی در خیابان شیرازی مشهد موجب شد تا گروهی از افسران دایره تجسس کلانتری بانوان، ماجرای سرقت در اتوبوس های شهری را به طور نامحسوس پیگیری کنند چرا که...

به گزارش رکنا، روند صعودی جیب بری و کیف زنی در خیابان شیرازی مشهد موجب شد تا گروهی از افسران دایره تجسس کلانتری بانوان، ماجرای سرقت در اتوبوس های شهری را به طور نامحسوس پیگیری کنند چرا که سرقت‌های متعدد در خیابان شیرازی موجب نگرانی بساری از مال‌باختگان شده بود.
طولی نکشید که رصدهای اطلاعاتی با نظارت سرهنگ سمیه گلزاری(رئیس کلانتری بانوان) به نتیجه رسید و ماموران مخفی پلیس، مچ دو زن جیب بر را هنگام سرقت درون اتوبوس روگذر خیابان شیرازی گرفتند و آنان را به کلانتری انتقال دادند.
2 متهم 38 و 42 ساله که سابقه کیفری نیز دارند در حالی به چندین فقره جیب بری در اتوبوس های شهری اعتراف کردند که ماموران در بازرسی از آنان 5 دستگاه گوشی سرقتی به همراه 2میلیون تومان وجه نقد کشف کردند.

اهمیت این پرونده، پلیس را برآن داشت که به ریشه یابی جرایم احتمالی دیگر متهمان بپردازد.

به همین دلیل افسران دایره تجسس با هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه جیب برها شدند و 6 دستگاه گوشی سرقتی دیگر را کشف کردند.

از سوی دیگر بررسی ها نشان داد آنان گوشی های سرقتی را به یک مالخر حرفه ای می فروشند که تلاش برای شناسایی عضو دیگر این باند آغاز شد و متهمان نیز با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند تا تحقیقات برای شناسایی مال‌باختگان ادامه یابد.


بازداشت 2 زن تبهکار در اتوبوس + جزئیات عملیات کلانتری بانوان مشهد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کمین کلاهبرداران مجازی درایام تعطیلات