سیاوش دیگر از ترکیب بیرون نمی‌رود؛/ رقابت استقلالی‌های سپاهان در حد تیم ملی


سیاوش دیگر از ترکیب بیرون نمی‌رود؛/ رقابت استقلالی‌های سپاهان در حد تیم ملی

سیاوش یزدانی پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت مصدومیت توانسته خودش را به ترکیب سپاهان تحمیل کند و تبدیل شده به رهبر خط دفاعی تیم.

به گزارش "ورزش‌ سه"، این در شرایطی است که در شروع رقابت‌های لیگ برتر سیاوش یزدانی با مصدومیت کهنه‌ای که با خود از استقلال به سپاهان آورده بود، شرایط حضور در ترکیب اصلی را نداشت و در هر مسابقه فقط چند دقیقه توانست به میدان برود.
مصدومیت سیاوش یزدانی، به علاوه عملکرد پر انتقاد نیلسون جونیور، در کنار مصدومیتی که هادی محمدی را هم در نیمی از مسابقات نیم فصل اول درگیر کرده بود، سبب شد تا خط دفاعی طلایی‌پوشان اصفهانی در نیمه اول سال با وجود قدرت خرد کننده‌ای که خط هجومی این تیم داشت به پاشنه آشیل طلایی پوشان تبدیل شود و مرایس مجبور شد برای ترمیم این منطقه از زمین محمد قربانی را یک خط عقب‌تر ببرد.
با این حال سیاوش یزدانی رفته رفته توانست از نظر بدنی شرایطش را بهبود ببخشد و حالا که فقط چند هفته تا پایان رقابت‌های فصل جاری باقیمانده سیاوش یزدانی به همان بازیکنی تبدیل شده که در پایان لیگ هجدهم با درخشش در اصفهان عازم استقلال شد و سپس به پیراهن تیم ملی هم رسید.
او این روزها در کنار هادی محمدی به قدری هماهنگ و خلل ناپذیر عمل می‌کند که مورایس در آخرین بازی برابر ملوان با وجود بهبود دانشگر و رهایی این بازیکن با تجربه از مصدومیت کتف که در مصاف با صنعت نفت گریبانش را گرفت، دست به زوج قلب خط دفاعی خود نزند و پاسخ این اعتماد را هم با یک کلین‌شیت دیگر گرفت.

2023500

در پنجره زمستانی سیاوش یزدانی به دلیل عملکردی که در نیم فصل اول ارائه کرده بود، نامش در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته بود، ولی حالا به نظر می‌رسد یکی از بازیکنانی باشد که به احتمال زیاد یکی از همین روزها یا با پایان رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیرعامل جدید باشگاه مواجه شود و به حضورش در اردوی طلایی پوشان اصفهانی ادامه بدهد.

سپاهان در در معدود بازی‌های باقیمانده لیگ برتر برای حفظ جایگاه سومی تلاش می‌کند و در جام حذفی هم باید با شکست گل گهر به فینال مسابقات برسد و در آنجا برای قهرمانی با برنده مس رفسنجان و آلومینیوم اراک مصاف بدهد و در این مسیر حال خوب و فرم آماده‌ای که سیاوش یزدانی این روزها پیدا کرده و در دوئل‌های هوایی و زمینی سخت‌گیر و بدون رحم نشان داده، می‌تواند تاثیر زیادی در نتایج مسابقات سپاهان و یا حداقل عملکرد این تیم در بخش دفاعی داشته باشد.

در این شرایط و در حالی که هادی محمدی هم فرم بسیار خوبی پیدا کرده و به هماهنگی قابل توجهی با سیاوش دست پیدا کرده، باید دید مورایس در چند بازی باقی‌مانده چه ایده‌ای برای بازگرداندن محمد دانشگر به ترکیب اصلی خواهد داشت؛ بازیکنی که فقط مصدومیت و نمایش خوب دو رقیبش می‌توانست او را از جمع ۱۱ بازیکن اصلی سپاهان دور کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هنرمندانی پرسپولیسی که دیشب به ورزشگاه رفتند (+تصاویر)