آتش سوزی انبار مغازه هایپر مارکت در خیابان ولیعصر


آتش سوزی انبار مغازه هایپر مارکت در خیابان ولیعصر

به گزارش رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه ظهر روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های ۸۸، ۶۴ و گروه امداد نجات ۱۶ را به همراه نردبان ۵۶ متری...

به گزارش رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه ظهر روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های ۸۸، ۶۴ و گروه امداد نجات ۱۶ را به همراه نردبان ۵۶ متری ایستگاه ۸۸، تشک نجات ۵۵ و‌خاور تنفسی ایستگاه ۶ را به محل حادثه در خیابان ولیعصر، خیابان پسیان، خیابان اکبری اعزام کرد.

پیمان سامانی افسر آماده منطقه سه عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشتند در باره این آتش سوزی گفت: آتش نشانان با حضور به موقع خود موفق شدند آتش سوزی انبار یک مغازه هایپر مارکت به مساحت ۲۰۰ متر مربع را که در طبقه بالای مغازه قرار داشت را مهار و خاموش کنند.

وی افزود: در این حادثه آتش نشانان دو تن از کارگران را از این انبار بزرگ با شکستن سکوریت نما و به وسیله نردبان صحیح و سالم خارج کردند.

این افسر آماده افزود: در پی این آتش سوزی یک آتش نشان از ناحیه دست دچار مصدومیت و یک آتش نشان دچار دود زدگی شده بود که در محل حادثه به صورت سرپایی توسط عوامل اورژانس مداوا شدند

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی


آتش سوزی انبار مغازه هایپر مارکت در خیابان ولیعصر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


بیمارستان گاندی آتش گرفت/ آماده‌باش اورژانس + فیلم