47 درصد زندانیان همدان دارای جرائم موادمخدر هستند


47 درصد زندانیان همدان دارای جرائم موادمخدر هستند

به گزارش رکنا،سردار سلمان امیری روز یکشنبه اظهار کرد: جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار فراجا و مورد تاکید شورای هماهنگی است که این مهم در همدان با جدیت دنبال می شود با این وجود مردم نگران...

به گزارش رکنا،سردار سلمان امیری روز یکشنبه اظهار کرد: جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار فراجا و مورد تاکید شورای هماهنگی است که این مهم در همدان با جدیت دنبال می شود با این وجود مردم نگران هایی در باره مشاهده و جولان این افراد در معابر شهری دارند.

وی یادآوری کرد: پارسال ۲ هزار و ۷۲۶ معتاد متجاهر در این استان جمع آوری شد که یک هزار و ۴۴۷ نفر در مرکز ماده ۱۶ کبودراهنگ، ۶۲۹ معتاد در مرکز ماده ۱۶ کوثر نهاوند و ۶۵۰ نفر در مراکز ماده ۱۵ پذیرش شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان یادآوری کرد: از نظر سنی ۲۵ درصد معتادان ۱۸ تا ۳۰ سال، ۴۸ درصد معتادان متجاهر ۳۰ تا ۴۵ سال و ۲۷ درصد معتادان متجاهر ۴۵ تا ۶۰ سال سن دارند.

سردار امیری اضافه کرد: یک هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر در استان شناسایی شده که سهم شهرستان همدان ۵۱۰ نفر، ملایر ۴۶۰، نهاوند ۳۰۰ تویسرکان ۲۵۰ ، اسدآباد ۲۳۰ و کبودراهنگ ۵۰ نفر است.

وی همچنین گفت: در حال حاضر تعداد معتادان تحت مراقبت مرکز ماده ۱۶ کبودرآهنگ ۴۴۰ معتاد متجاهر و مرکز کوثر نهاوند ۲۱۰ معتاد متجاهر و مراکز ماده ۱۵ نیز حدود ۶۵۰ نفر است که از این تعداد ۷۰ نفر متحاهر هستند همچنین در کمپ بانون ۴۵ نفر حضور دارند که ۱۵ نفر تبصره ۲ ماده ۱۶ هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته سه هزار و ۵۰۱ قاچاقچی فعال و خرده فروش دستگیر شدند،گفت: ۶ تن و ۴۷۰ کیلوگرم مواد مخدر سال گذشته کشف شد که نسبت به سال ماقبل یک درصد افزایش داشته است.

سردار امیری، از اجرای ۱۳ هزار و ۹۳۱ عملیات در سال گذشته با ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱، کشف ۷۰ هزار قرص روانگردان، دستگیری ۱۰ هزار و ۴۶۱ معتاد و نگهدارند مواد مخدر، انهدام ۴۸ باند، توقیف ۲۴۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت،و اجرای یک هزار و ۵۲۳ طرح پاکسازی خبر داد.

وی گفت: ۲ ماهه امسال با اجرای ۲ هزار و ۵۵۵ عملیات ۶۵۲ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان همدان کشف شد که تعداد عملیات ها ۲۶ درصد و میزان کشفیات ۴۵ درصد افزایش داشته است.


۴۷ درصد زندانیان همدان دارای جرائم موادمخدر هستند


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احمدی نژاد تایید صلاحیت می شود ؟