گلزن غیرمنتظره استقلال در پی فتح قائمشهر


گلزن غیرمنتظره استقلال در پی فتح قائمشهر

ایمان سلیمی که انتظار نمی‌رفت برابر فولاد به میدان برود، یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب استقلال در قائمشهر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید از ناحیه بینی و تعویض زودهنگام در نیمه نخست سبب شد تا اینگونه به نظر برسد که ایمان سلیمی بازی بعدی تیمش برابر فولاد را نیز از دست داده است و در شرایطی که همه در انتظار حضور سهرابیان در ترکیب اصلی بودند، اما نکونام همیشه گزینه‌ای برای سورپرایز همگان دارد.

سلیمی که باید بینی خود را مورد جراحی قرار می‌داد، تصمیم گرفت تا این کار را به پس از دیدار با فولاد موکول کند تا برای آبی‌ها به میدان برود. تصمیمی که به کسب سه امتیاز حساس از جدال برابر نماینده خوزستان ختم شد و استقلال توانست با تک گل مدافع خود برنده شود.

سلیمی که دوست ندارد جایگاهش را در هفته‌های پایانی لیگ از دست بدهد، بی‌خیال مصدومیت از ناحیه بینی شده و با جدیت در تمرینات تیمش حضور دارد و امیدوار است تا بتواند این درخشش را در قائمشهر نیز تکرار کند و با ارائه عملکرد قابل قبول مقابل نساجی، به اعتماد کادرفنی پاسخ خوبی بدهد.

این مدافع که در تابستان گذشته خرید غیرمنتظره‌ای برای استقلال محسوب می‌شد، حالا به عصای دست نکونام تبدیل شده و انتظار می‌رود در قائمشهر نیز در کنار روزبه چشمی و رافائل سیلوا، خط دفاعی سه نفره تیمش را تشکیل بدهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درویش: شرمنده هنرمندان و پیشکسوتان شدیم