مهدی طارمی همه جوایز 3 هفته آخر را بُرد!


مهدی طارمی همه جوایز 3 هفته آخر را بُرد!

ملی‌پوش ایرانی پورتو برای سومین بازی پیاپی به‌عنوان بهترین بازیکن از سوی این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی دیشب آخرین بازی خود در لیگ برتر پرتغال را قبل از پیوستن به اینتر میلان انجام داد و در جریان پیروزی ارزشمند یک بر صفر پورتو در زمین براگا توانست در حضور تعویضی خود یک پاس گل دیدنی بدهد و مثل دو مسابقه گذشته، نقش مهمی در برتری تیمش داشته باشد.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار شب گذشته مقابل براگا در هفته پایانی لیگ برتر پرتغال از دقیقه 67 به زمین آمد و پاس تنها گل بازی را داد که عملکردش موجب شد تا برای سومین بازی پیاپی از سوی این باشگاه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

2023541

باشگاه پورتو که جدا از جایزه لیگ برتر پرتغال، خودش هم بهترین بازیکن زمین را در جریان پیروزی‌هایش معرفی می‌کند، طی دو هفته متوالی مقابل شاوس و بوآویشتا تندیس ستاره مسابقه را به مهدی طارمی داده بود که دیشب هم پس از پایان دیدار با براگا همین اتفاق افتاد.

مهدی طارمی در دیدار مقابل شاوس یک گل زد و یک پاس گل داد، برابر بوآویشتا یک اخراجی گرفت و یک گل به ثمر رساند و دیشب هم پاس گل برتری تیمش را ثبت کرد تا در سه هفته پایانی فصل به‌عنوان بهترین بازیکن از سوی باشگاه پورتو انتخاب شود.

ستاره ایرانی پورتو امیدوار است در بازی هفته آینده تیمش در فینال جام حذفی پرتغال برابر اسپورتینگ لیسبون هم این جایزه را به دست بیاورد و با قهرمانی به ایتالیا برود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از عرش تا فرش: بازگشت مقتدرانه کاپیتان استقلال