یک فصل عالی اما در مسیر دسته دوم/ مامه تیام در آستانه آزادی از تیم ترکیه‌ای


یک فصل عالی اما در مسیر دسته دوم/ مامه تیام در آستانه آزادی از تیم ترکیه‌ای

سقوط پندیک به دسته پایین‌تر لیگ ترکیه، بند آزادسازی مامه تیام را قطعی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری مسابقات هفته سی و هفتم لیگ ترکیه سقوط تیم پندیک اسپور با ۳۷ امتیاز به دسته پایین‌تر لیگ این کشور در آستانه قطعی شدن است تا بدین ترتیب، یاران مامه بابا تیام مهاجم سنگالی سابق استقلال برای فصل بعد در شرایط متفاوتی قرار بگیرند.

این تیم در بازی امروز خود مقابل انکاراگوچوک روانه میدان شد و صرفا با کسب ۱ امتیاز می‌توانست شرایط صعودش را هموار کند اما شاگردان ابراهیم اوزولمز در غیاب مهاجم تیمشان راهی از پیش نبردند و در پایان بازی با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

با احتساب یک امتیاز این بازی آنها ۳۷ امتیازی شده‌اند و فاتح کاراگومرک هم که ۳۷ امتیازی است، سقوطش قطعی شده اما پندیک همراه با هاتای اسپور ۳۸ امتیازی این شانس را دارند تا با کسب پیروزی با اختلاف ۳ گل و شکست انکاراگوچو در بازی دیگر، از احتمال ۱ درصدی بقای خود بهره‌مند شود.

تیام اکنون در شرایطی در تیم پندیک اسپور به سر می‌برد که تا پیش از نیم فصل دوم مهاجم کایسری بود و همراه با علی کریمی و مجید حسینی به میدان می‌رفت اما به یکباره، علی‌رغم فرم درخشان گلزنی خود، تصمیم به جدایی گرفت.

او در این فصل از مسابقات با ۱۸ گل زده، پس از مائورو ایکاردی ۲۳ گل، ادین ژکو ۲۰ گل و رای مانای ۱۹ گل در رده چهارم برترین گلزنان فصل این لیگ است و از همه مهم‌تر بند قراردادی است که رسانه های ترکی ادعا کرده‌اند در قرارداد او با پندیک اسپور وجود دارد؛ تیام در قراردادش ذکر کرده که در صورت سقوط این تیم به دسته پایین‌تر قراردادش فسخ می‌شود و او به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده خود تصمیم بگیرد که از همین حالا هم مورد توجه یک تیم یونانی قرار گرفته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درویش: دست خدا بالاتر از همه دست‌ها!