کشف احتکار 1.5 میلیارد تومانی مواد خوراکی در بازار


کشف احتکار 1.5 میلیارد تومانی مواد خوراکی در بازار

به گزارش رکنا،سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار احتکار کالا در محدوده بازار تهران شدند. ایشان عنوان داشت: در پی...

به گزارش رکنا،سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار احتکار کالا در محدوده بازار تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری مواد خوراکی در انباری در چهارراه مولوی تخلیه و دپو گردیده که کالاها توسط وانت به این مکان منتقل و سپس توزیع می گردد.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای اساسی از نوع قندوشکر و برنج وروغن در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته می باشد و مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد محل 1400 کیلوگرم قند ، 12730 کیلوگرم برنج هندی، 10080 کیلوگرم روغن نباتی و 10940 کیلوگرم شکر بوده که انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: احتکار و قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه میگردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.


کشف احتکار 1.5 میلیارد تومانی مواد خوراکی در بازار

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیاد بغل کردن نوزاد خوب است یا بد؟